Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Western Hur lär man hästen att stanna med fötterna udner maggen??? Snurrarunt fort kan han redna :bump: finns det nåt annat man ska lära...
Svar
5
· Visningar
1 068
Senast: __sandra__
·
Fälttävlan Fick precis besked på att det antagligen inte blir något championat för fälttävlansfyraåringarna. F*n vad dåligt i så fall att komma med...
Svar
11
· Visningar
1 487
Senast: Pooh
·
Trav Nu kanske denna tråd flyttas till stamtavlor eller vad den nu heter men jag skulle vilja höra lite av er travarmänniskor ang. min pålles... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 120
Senast: Zuzzi
·
Hoppning Jag har ett sto som är en riktig primadonna. Hon tävlade två klasser i helgen och var jättego och samarbetsvillig i första klassen, men...
Svar
14
· Visningar
1 706
Senast: Arwyn
·
D
Körning Jag blev inspirerad av en tråd på ridning tror jag att det var. Vad har ni för grejer på hästen och vad har ni för vagn när ni kör?
Svar
13
· Visningar
1 708
Senast: _L_
·
R
Western Tänte höra om nån vet vad det är för uppvisningar av western på horseshowen nu i påskhelgen?? Skulle va roligt att veta vad de visar å...
Svar
3
· Visningar
899
Senast: monke
·
C
Hoppning Är det någon som vet vad det krävs för att vara startberättigade i MSV/A för C ponny? Vet att jag läst det i TR men hittar inte igen...
Svar
2
· Visningar
1 255
Senast: Chania
·
L
Islandshäst På sistone har alla islandshästryttare fått för sig att de har extra breda och extra korta hästar. Det stämmer säkert i många fall, men... 2
Svar
38
· Visningar
3 613
Senast: sambaengi
·
Trav Jag undrar om man kan hitta målfoton till äldre travlopp? Tänkte på dessa lopp: Loppen Endast de loppen där han placerat sig i dessa...
Svar
3
· Visningar
1 114
Senast: Jena
·
Western Någon som vet var man kan köpa billig westernhatt? Enormt snyggt :)
Svar
6
· Visningar
3 201
Senast: monke
·
Hoppning har rört ihop det lite. Är det dom som har ett kryss i framkant och sen en vanlig bom i bakkant ?
Svar
2
· Visningar
1 529
Senast: _Peplis_
·
Western Blev inspirerad av tråden "skav av w-sadel" men i det här fallet handlar det inte om hästen... det är nämligen på MIG sadeln skaver! Är...
Svar
19
· Visningar
2 407
Senast: Piraja
·
Western Är väldigt intresserad av att lära mig rida western men har inte haft någon möjlighet hittills. Någon som vet om det finns en...
Svar
18
· Visningar
2 749
Senast: gul_zebra
·
R
  • Låst
Hoppning ... Och jag har ingen egen häst att träna med. Har dom senaste gångerna jag hoppat bara haft "jobbiga" hästar enligt mig. Och igår...
Svar
1
· Visningar
777
Senast: ameo
·
F
Islandshäst Hur är det egentligen alla ni som rider islandshäst? Jag undrar över våra storlekar som ryttare på denna lilla om än starka ras? Den... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
9 910
Senast: sambaengi
·
Hoppning Jag hyr en häst och ska vara med på en liiten klubbtävling med honom..i hopppning dåra. men han tycker det är sååå kul och han bara...
Svar
5
· Visningar
956
Senast: Ewonya
·
P
Hoppning Nu vill jag veta lite om er hoppryttare också. Alla läckra hopphästar/ponnysar. Mer bilder till folket. Sitter själv hemma på mina... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 083
Senast: LeFay88
·
S
Övr. Grenar Hur gör ni med sadlen? Hvordan løser dere problemet? Det er jo ikke bra for hesten å bli skjevt belastet? :confused: Jeg er nemlig litt...
Svar
9
· Visningar
1 338
Senast: vildros
·
Hoppning Vet inte riktigt vad jag ska ha för avstånd när jag ska hoppa studs med nye hästen, han har lite kortare steg än min förra men länger...
Svar
4
· Visningar
6 973
Senast: wedholm
·
Western Jag ska iväg p´å min första träningstävling imorgon bitti och skulle ringa idag för att efteranmäla mig. Och så skulle jag ha med mig en...
Svar
2
· Visningar
875
Senast: Polly_Mulle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka