Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Ni som har quartrar som är 4 år i år, hur långt har ni kommit? Hur ofta rider ni dem? Jag har ridit min lillkille 4dgr i veckan från...
Svar
7
· Visningar
1 132
Senast: cinnas
·
S
Western Hej! jag undrar vilka som ska till grevagården och tävla??!! Skulle vara lite kul att veta, ska nämligen dit och titta och sälja...
Svar
12
· Visningar
1 183
Senast: reykurboy
·
W
Western Hej allihopa, Jag hade sett fram emot en vår med mycket träning och tävling och vad händer då? Alla tre älsklingarna blir kraftigt...
Svar
2
· Visningar
906
Senast: hotrodder
·
K
Hoppning Vad är det för maxhöjder på hinderna i olika klasser för B-ponny????? :bow:
Svar
7
· Visningar
1 004
Senast: shagadelic
·
E
Islandshäst Hej! Jag har en isis hemma som har det lite så och sådär med tölten! Har ni några tips på hur man kan göra den bättre?? Han kan tölta...
Svar
3
· Visningar
1 202
Senast: josse
·
Trav Eftersom att jag gick o köpte mig en avdankad travare nu i vintras så har även intresset för livet på travbanan kommit upp. Idag när jag...
Svar
16
· Visningar
1 246
Senast: carzz
·
J
Hoppning :angel: :angel: är det hästnumret man ska ha på nummerlappen..?
Svar
2
· Visningar
708
Senast: _Peplis_
·
J
Hoppning Licenserna har fortfarande inte kommit så nu anmäler ja mej iaf.. men förstår inte riktigt allting :crazy: .. på ryttaren står det...
Svar
12
· Visningar
1 106
Senast: jojjo_blondin
·
Trav En ridmänniskas fråga som kanske en travmänniska kan hjälpa till att svara på: Eftersom jag hade tidsbrist idag "var jag tvungen" att...
Svar
3
· Visningar
1 438
J
Islandshäst Hejsan! Måtten för stilpass är ju ändrade från 20+20+40+140 till 25+25+50+100. Undrar om någon med egna ord kan förklara hur det går...
Svar
18
· Visningar
1 645
Senast: yew98fq
·
F
Körning Har hört talas om körning på lång töm, bla Anders Eriksson har tydligen gått kurser i detta ämne . någon som vet mer?
Svar
4
· Visningar
1 435
Senast: FjordFia
·
W
Western Hörde de pratats om att de skulle vara reining nu på scandinavium på Horse Show, vet någon vem som ska visa eller om det stämmer...
Svar
17
· Visningar
1 509
Senast: Mita
·
M
Islandshäst hej! har ridit in flera "vanliga hästar" men har nu köpt mig en islandshäst.och har precis börjat med inridningen men: han är rädd för... 2 3
Svar
40
· Visningar
5 193
Senast: lime
·
S
Islandshäst De andre i stallen greide å overtale meg... ;) Så vi er ikke så veldig godt forberedt! :o Red i ridehuset i går, har ikke vært der på...
Svar
14
· Visningar
1 193
Senast: sleepy
·
F
Fälttävlan Om jag rider Clear Round-debutant/0.90 räknas då inte denna ritt in för att rätten att starta i 1.00/lätt? gäller häst... (Om det går...
Svar
5
· Visningar
1 123
Senast: Nelle
·
J
Islandshäst Hejsan! 1. Jag har ett par läderboots från Ástund 240 g. Kan jag använda de eller är de risk för att de blir för tunga då de blir...
Svar
6
· Visningar
1 073
Senast: solomato
·
Hoppning Jag hoppade lite med min ponny för 7-8 år sedan och sen har jag tyvärr blivit rädd då mitt sto (numera avelsto) är skogstokig när hon...
Svar
3
· Visningar
1 054
Senast: Cyllene
·
Hoppning Eftersom jag har sa liten erfarenhet fran tavlingar i Sverige (det var maaaaaanga ar sedan jag tavlade i Sverige) och det pa senaste... 2
Svar
20
· Visningar
5 799
Senast: tjenixen
·
Islandshäst I tidningen för ett par dagar sedan stod det att två islandshästar skulle säljas på exekutiv auktion. Dock saknades hästarnas handlingar...
Svar
19
· Visningar
2 033
Senast: Fleyta
·
L
Islandshäst Undrar om det är någon mer än jag som funderar på att visa sin/sina hästar i år? Vad har ni för hästar? Förväntningar? Har aldrig visat...
Svar
11
· Visningar
1 414
Senast: em76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka