Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Övr. Grenar Har ni provat på det? Kan rekommenderas! Fick iden förra vintern på en email-lista för fjordingar. Vi red barbacka, hästarna är ganska... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 411
Senast: Gilan
·
C
Körning Vilka har tänkt sig att besöka VM i Åstorp i sommar??? Iågr blev det bestämmt när vi har semester på jobbet... Helt perfekt, två veckor...
Svar
9
· Visningar
1 415
Senast: Moppe
·
Western varför ska det vara så svårt och hitta nån som man kan träna för? Vill utbilda Herman till trailhäst då jag tror han skulle gilla det...
Svar
7
· Visningar
1 002
Senast: Mirre
·
B
Övr. Grenar Jag har från och till varit intresserad av att prova tornerspel. Nu ska det tydligen starta en grupp i sörmland? Nånting med bock hette... 2
Svar
25
· Visningar
4 180
Senast: Chevaleresse
·
T
Fälttävlan Läste en propp för debutant fälttävlan (ponny), där dressyren gick i dressyrprogram för lätt fälttävan 2001. Får det vara så? Vitsen med...
Svar
6
· Visningar
2 147
Senast: Lorelie
·
Övr. Grenar :confused: Vart har Hambo tagit vägen? Såg att det var en ny moderator här. Varför?
Svar
4
· Visningar
1 022
Senast: shady
·
Trav är i tankarna att köpa ny bukgjord, vilket material kan man ha till den dagliga användningen tycker ni. väger mellan gummi, läder, eller...
Svar
3
· Visningar
1 118
Islandshäst Jag ska för första gången tävla i en klubbtävling i helgen. Har nu blivit osäker på vilken klädsel som krävs och tappat bort mitt FIPO...
Svar
5
· Visningar
1 408
Senast: Hjartagna
·
A
Western och undrar om man får rätta till tyglarna i reining utan att bli diskad? Jag rättade till dem på en liten klubbtävling och bliv diskad i...
Svar
3
· Visningar
828
Senast: Jessica_Steen
·
I
Hoppning Nu är inte dette nått jag kommer göra dom närmsta månadene,så det är sagt på en gång. det är långsiktigt och jag vill bara söka råd och...
Svar
2
· Visningar
709
Senast: Icebabe_1
·
J
Islandshäst Nu har jag (det var på tiden)kommit på att det som ska jobbas med till 100% är min sits. Har till min förskräckelse upptäckt att när jag...
Svar
13
· Visningar
1 362
Senast: josse
·
M
Hoppning När anmäler man stg och vart? Måste man kvala och kan man någonstans läsa regler? Har en treåring som jag hade tänkt att kvala till...
Svar
2
· Visningar
2 203
Senast: murvel
·
H
Islandshäst Nån som vet resultaten från Istölten i (Århus?)Danmark?
Svar
9
· Visningar
1 832
Senast: Sesselja
·
Western Vart hittar ni era tävlingskläder? Köper ni färdiga tävlingskläder eller går ni på vanliga affärer och köper kläder som ni sedan piffar...
Svar
16
· Visningar
2 859
Senast: Lenita
·
M
Hoppning om man har startnummer 4 i avd. b är det då nummret 4 man ska ha i nummerlappen????
Svar
5
· Visningar
868
Senast: Happy
·
D
Körning I morgon ska jag testa att tömköra båda mina ston i par. Fast jag har ju inga par tömmar eller så. Får se om jag får ihop det. Nån som...
Svar
4
· Visningar
1 060
Senast: Qvip
·
T
Hoppning Finns det någon regel för hur hög veterinäravgiften får vara på en hopptävling? Var på regional ponny tävling i helgen där avgiften var...
Svar
9
· Visningar
1 680
Senast: ia_
·
A
Western Quarter & paint Mitt sto som är reg qh. Hon har en fläck inder magen. Kan hon regas som paint också eller hur funkar det. Har kollat på...
Svar
3
· Visningar
886
Senast: __sandra__
·
A
Western Skall man registrara sin import även i sverige, eller sköts det automatiskt? Vad är Hypp egentilgen? /nybörjaren
Svar
1
· Visningar
848
Senast: hotrodder
·
R
Western Nu har Wras även rusat iförväg och bestämmt att SM ska inte heta SM i år pga att det kanske, eventuellt, i bästafall blir ett gemensamt...
Svar
9
· Visningar
1 238
Senast: Jessica_Steen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka