Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Hoppning jag undrar varför "alla" hoppryttare är så fixerade av höjden på hinderna. Att man ska hoppa så högt som möjligt fast många inte inte är... 2
Svar
25
· Visningar
2 794
Senast: Elisabet
·
T
Western Hej läste i en tråd att WRAS går in och sponsrar tävlingen i GLOBEN ???? Är det någon annan än jaf som tycker att det är fel ???? Mvh Tina
Svar
6
· Visningar
1 271
Senast: Tina
·
B
Islandshäst Hej! Har ett stort problem med en av mina hästar, han är mycket villig och ganska stark att rida. inte så känslig av sig. när jag rider...
Svar
19
· Visningar
2 387
Senast: Cheeserica
·
G
Hoppning utrustning-ML-1616548-ML-
Svar
0
· Visningar
994
Senast: GoddessOfLove
·
N
Western Händer det inget kul snart? MVH/ Stefan
Svar
8
· Visningar
1 325
Senast: NightOwl
·
M
Svar
0
· Visningar
1 073
Senast: Marshal
·
F
Körning hej är det nån mer som går naturbruksgymnasium där det är körning i utbildningen blir lite nyfiken på hur d e på era skolor??!!! :banana:
Svar
5
· Visningar
1 222
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Western är westernsadel en bra sadel att rida in en häst i som sedan ska användas som vanlig ridhäst?
Svar
3
· Visningar
1 066
Senast: Wilma
·
L
Western Min sköthäst har kissing spines. kan westernridningen vara ett bra sätt att rida henne på? :confused:
Svar
5
· Visningar
1 379
Senast: Wilma
·
T
Islandshäst Vet inte om den här tråden får ligga kvar... Men undrar vad det kostar att lösa ut hästpasset när det är klart, tänkte om det är olika...
Svar
3
· Visningar
1 318
Senast: Tess_
·
Islandshäst Ja, här kommer ännu en tråd om trav Ja, jag har läst de flesta andra och inte hittat nåt svar. Jag har ett litet problem med mitt... 2
Svar
26
· Visningar
3 254
Senast: peperoni2
·
G
Övr. Grenar Bruksridning SM 2004 går det, som ryktena säger, i Katrineholmstrakten i slutet på maj? Någon som vet.
Svar
8
· Visningar
1 531
Senast: squirlett
·
D
Körning Vad tycker ni är en bra vagn, till en hbl kille på 160 cm MKH? Den ska vara till två personer, inte för tung och hellst vara av den lite...
Svar
2
· Visningar
1 176
Senast: Doneloge
·
C
Körning Jag undrar om någon märkt en förbättring av att använda 3 delat bett med rundad del i mitten?Jag såg nämligen nh film där en...
Svar
11
· Visningar
1 329
Senast: alisson
·
I
Islandshäst Hej! Jag har ett litet problem... Är så himla dålig på att förklara saker... Därför skulle jag vilja ha hjälp med en enkel förklaring...
Svar
6
· Visningar
3 346
Senast: Alvargarden_MZ
·
K
Western Är det någon som har en fin bild på ett western ekipage eller något, öppen för förslag. Men den ska bli fin när man skriver ut den med...
Svar
10
· Visningar
1 315
Senast: GoddessOfLove
·
I
Islandshäst Jag är ungdomsansvarig i min klubb och vi har planer på att ha en annorlunda tävling för ungdomarna. Det ska alltså inte vara några...
Svar
10
· Visningar
1 668
Senast: AlexH
·
B
Övr. Grenar Fick resultatet från Steg II kursen på Strömsholm som jag genomgick för ett par veckor sedan, och visst hade jag rätt när det kändes bra...
Svar
8
· Visningar
1 255
Senast: BJÖRKIS
·
M
Western Kolla www.qaha.com och läs om den spännade omritten i Junior Reining. :bump: :bump: :bump: :bump: :bump: Todd Bergen och Fredrik hamnade...
Svar
4
· Visningar
1 375
·
C
Western Och för dem som inte läser på Stallmagasinets hemsida kan jag avslöja att Fredrik Thomson gått vidare till finalen i world show. Häftigt. C
Svar
4
· Visningar
1 210
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Klippmaskin till tjock päls
  • Guldfasanerna