Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western i horsemanship och showmanship. Är det med repgrimma och rep eller till och med lösa pållar? Hmm..när jag ändå frågar kan jag nog slänga...
Svar
4
· Visningar
1 259
Senast: Intejag
·
Trav e jag jobbig.. men jag har ju främst riktat in mig på hästarna innan.. dena länk, översta raden alltså sista loppet, vad betyder 6g...
Svar
4
· Visningar
1 766
Senast: nilema
·
M
Fälttävlan I exempel debutant och lätt fälttävlan? Vad ingår det för dressyrprogram i lätt och debklass? I banhoppningen samt terrängen hur många...
Svar
3
· Visningar
2 617
Senast: **BORTTAGEN**
·
K
Hoppning gnagg-ML-1597014-ML-
Svar
0
· Visningar
969
Senast: körsbäret
·
C
Western Lite inspererad av SM snacket kanske skulle man försöka samla ihop sveriges alla nordis western ryttare för riks (får ju inte säga SM...
Svar
13
· Visningar
1 435
Senast: pherion
·
A
Svar
0
· Visningar
976
Senast: Aip
·
Körning Mitt sv Hbl är inkört men jag har aldrig kört honom, han är 7 år hög och stor och maffig. Min kropp har tagit lite stryk med åren och...
Svar
3
· Visningar
1 060
Senast: miamiamia
·
C
Trav Jag reagerade starkt när jag läste att 12 årige avelshingsten Ideal Sund kvalat.Vad är meningen med att kvala en 12 åring som har två...
Svar
15
· Visningar
1 452
Senast: Camarotheking
·
T
Trav har en tvååring som är bakskygg. Någon som har tipps om hur jag kan göra. Går att ha vagn på honom men han hoppar som en känguru om jag...
Svar
8
· Visningar
1 379
Senast: Rikkan
·
P
Hoppning \"min\" hingst vann i Berlin idag! gnagg-ML-1595705-ML-
Svar
0
· Visningar
1 072
Senast: pialotta
·
B
  • Låst
Hoppning Jag vet inte varför, men jag är otroligt rädd för att hoppa i galopp! :bump: Jag red igår på min häst Bianca över en liten bana som...
Svar
1
· Visningar
1 058
Senast: Snuffsan
·
C
Western Kan man \"tävla\"utan stigbyglar? Kan man vara med på tävlingsträning utan stigläder och stigbyglar? Jag har en ny sadel men har inte...
Svar
5
· Visningar
1 337
Senast: Colleen
·
G
Körning När jag började köra tyckte jag att precision var svårt, men med åren (och med mina underbara hästar) har jag börjat tycka om det mer...
Svar
6
· Visningar
1 245
Senast: KaZa
·
B
Trav Vad tycker ni där ute i vårt av långa land om skrittmaskiner :confused: De används mer & mer bla av travtränare.Jag tyckerinte om att...
Svar
17
· Visningar
3 403
Senast: martha
·
Trav i programmet på granden här : http://www.atg.se/HastDetaljServlet?view=resultat&hastnyckel=200639 står det rd i hans stater.. vad...
Svar
3
· Visningar
1 571
Senast: ghost
·
B
Körning Varför är det så dyrt att köpa baksele? :( Har tittat på Hööks, Börjes och något ställe till, men de verkar ligga på ca 950:- överallt...
Svar
7
· Visningar
3 539
B
Western Hej! Jag rider inte western och jag har nog aldrig tidigare varit på det här forumet :o Men eftersom en vän till mig (nybörjare) ska...
Svar
4
· Visningar
1 545
Senast: höstmåne
·
B
Övr. Grenar Var får ni som tränar galopphästar era säkerhetsvästar från?
Svar
2
· Visningar
1 225
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Western har aldrig sett en vanlig sadelmakare prova ut westernsadlar. förekommer detta, eller brukar ni utpassa er westernsadel själva...
Svar
2
· Visningar
1 342
Senast: alazzi
·
F
Körning Jag hade tänkte att börja träna mina hästar för par körning...Båda är väl inkörda men bara enbet...Jag tänkte då börja med att tömköra...
Svar
3
· Visningar
1 069
Senast: kjm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippmaskin till tjock päls
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna