Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Hoppning Har idag för första gången löshoppat mina 2,5 åringar, de fick börja med att bara gå över bommar och sedan höjde vi upp dem till ca 40...
Svar
2
· Visningar
957
Senast: BJÖRKIS
·
T
Trav Måste bara skriva några rader som en liten hyllning till Jularps ponnytravbana och alla minnen man har därifrån. Började min bana som...
Svar
4
· Visningar
2 350
Senast: ameo
·
M
Övr. Grenar på galopphästarna alltså? Vad ser Ni för för- och nackdelar med stora/ små fullblodshästar på banan? :confused:undrande galoppintresserad M
Svar
7
· Visningar
1 311
Senast: The_Last
·
T
Western ...för Weststar i Kungälv, nån mer än jag som ska dit? /TIGERHEART
2
Svar
30
· Visningar
2 553
Senast: höstmåne
·
A
Islandshäst För nån månade sedan startade Inte_Ung en bra tråd som sammanfattade clinicen jag fortfarande grämer mig att jag missade. Arghh.. Har...
2
Svar
36
· Visningar
4 041
Senast: josse
·
C
Hoppning Skulle behöva lite tips när det gäller avståndet på cavalettibommarna. Har en tinker på 137 cm och en shettis på ca 1m. Ska rida både i...
Svar
1
· Visningar
1 214
Senast: tuttiboo
·
C
Trav Hur går det för alla er som har en eller flera aktiva travhästar? Har varit tyst länge nu tycker jag!
2 3
Svar
46
· Visningar
3 226
Senast: Camarotheking
·
J
Hoppning Vad är nu tillåtet? har beställt ett rakt pelham bett i metall men har för mej att det måste vara i gummi eller metall? någong som vet?
Svar
4
· Visningar
2 571
Senast: jojjo_blondin
·
Trav Ponnyn (ett russto) jag tränar slår ihop undersidan av fram och bakhov (tror jag) vad kan jag göra åt det? Jag tror inte att hjälper med...
Svar
1
· Visningar
1 241
Senast: ameo
·
S
Övr. Grenar dom svenska grand national vinnarna under 1970 talet? vart kan man forska vidare på dem?
Svar
9
· Visningar
1 159
Senast: shayd
·
E
Islandshäst men har inte "känt" dem så länge..red tidigare halvblod och nordsvensk :) men ju mer jag träffar dem desto mer tycker jag om dem...
2
Svar
21
· Visningar
2 827
Senast: Frida
·
M
Hoppning Är taxering ngt som man tränar upp hos hästen eller är det bara så att vissa har talang för detta och vissa inte? :confused:
Svar
9
· Visningar
3 979
Senast: cranberry
·
S
Övr. Grenar Hej! Är det någon av er som har erfarenhet av knäledsprotes (helprotes) och ridning? Jag har dåliga knän på grund av reumatism och fått...
Svar
3
· Visningar
4 234
Senast: CillaW
·
Western Hur mäter jag sätet på min westernsadel?? Totalt hjärnsläpp.. :D
Svar
3
· Visningar
1 087
Senast: skäcken
·
S
bok
Western Kan någon tipsa om någon bra bok som ger grundläggande kunskap om westernridning. Hur gör man o med vilka hjälper etc. Var kan man i så...
Svar
1
· Visningar
1 199
Senast: Intejag
·
C
Hoppning Det är hoppning på ridskolan i helgen och jag vet inte om jag ska vara med eller inte. Min häst hoppar 70-80-90 banor hemma och enstaka...
Svar
1
· Visningar
1 207
Senast: Arwyn
·
R
Hoppning \"hinderstödsrädd\" Vet inte riktigt hur jag ska förklara :crazy: När jag hoppar/ rider bland hinder är jag jämt rädd att hästen ska...
Svar
14
· Visningar
1 424
Senast: Johanna_m
·
M
Körning Hej! Är det någon som vet några köraktiviteter i stockholmsområdet under vintern. Inomhus maraton eller annat. Det känns ju ganska långt...
Svar
3
· Visningar
1 138
Senast: alisson
·
M
Övr. Grenar Kanske är det så att många fortfarande inte vet vad "riktig" gymkhana är :confused: Jag har märkt upprepade ggr här på buke att många...
Svar
3
· Visningar
1 742
Senast: MysticDream
·
M
Körning Har köpt två körhästar ifrån tyskland och funderar nu på transporten hem. Har kollat med transportbolag och dom vill ha 12000 +moms för...
Svar
10
· Visningar
1 452
Senast: miamiamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp