Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

D
Körning Hejsan! Jag håller just på med mitt projektarbete som ska handla om "alternativ" användning av vbl. travare. Dvs, visa vad man kan...
Svar
1
· Visningar
1 061
Senast: Icebabe_1
·
F
Hoppning När man hoppar, ska man ha händerna ihop, eller ska man bredda dem? Har hört olika från mina två tränare.
Svar
6
· Visningar
1 094
Senast: Aliide
·
I
Trav Döva \"galoppmonster\"... Eftersom jag inte har någon egen travshop och inte har lust att köpa mig en halv heller så tänkte jag fråga...
Svar
7
· Visningar
9 432
Senast: jesse
·
L
Islandshäst på Grönt Kort på islandshästtävlingar? Räknas inte islänningarna och dess ägare till vanligt tävlingsfolk? Tillhör inte islandssektionen...
Svar
7
· Visningar
1 493
Senast: Boj
·
R
Hoppning Hur \"lära\" häst hoppa? Hon KAN hoppa men vill inte Kan man få fram hoppviljan igen, hur isåfall? Har tillgång till typ 10 bommar och...
Svar
8
· Visningar
1 524
Senast: Icebabe_1
·
P
Islandshäst Jag är bara allmänt nyfiken på islandshästar och sättet man rider de på... Jag har själv ridit islandshäst en gång förut, på Island, och...
Svar
2
· Visningar
1 133
Senast: Icebabe_1
·
Körning Hej alla! Ni som letar (fina) gamla vagnar mm, missar väl inte att det är auktion på lördag utanför Sigtuna? Kolla...
Svar
18
· Visningar
2 069
Senast: alisson
·
M
Trav Jag skulle vilja veta lite mer om utrusningen vad gällande trav. Kom gärna med bra hemsidor. Jag har nämligen tänkt å köpa mig en sele...
Svar
9
· Visningar
2 462
Senast: tippo
·
Islandshäst Det var ingen som ville svara på min fråga i mitt andra inlägg, så jag försöker igen :rofl: Vad rekomenderar ni,, (om ni...
2
Svar
34
· Visningar
2 934
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Grenar Någon som vet vad som krävs för att få lov att träna sin häst enstaka gånger på jägersrobanan? (Ska inte starta galopp och har ingen...
Svar
2
· Visningar
1 149
Senast: sharmenzita
·
C
Övr. Grenar Varför byter man galopp på raksträckorna?
Svar
5
· Visningar
1 314
Senast: shayd
·
  • Låst
Hoppning Jag ska tävla i helgen och undrar om det här med att hälsa på domaren är så viktigt. Vissa domare verkar uppskatta det medan andra...
Svar
1
· Visningar
1 105
Senast: Snuffsan
·
Western Igår var jag med på en klubb tävling och fick då helt klart mersmak, det var ju kul. Resultate var väl inte så lysande 5:a i...
Svar
3
· Visningar
1 216
Senast: **BORTTAGEN**
·
O
Hoppning hej! jag har tänkt att börja hoppträna min häst.. han är en fjording. han har hoppat 90cm förr på tävlingar men ej med mig, det var dom...
Svar
3
· Visningar
1 077
Senast: **BORTTAGEN**
·
Q
Hoppning jaha nu skiter sig hoppningen! min häst har börjat riva! han hoppar inte längre över hindren utan mer rättigenom (låter värre än det är)...
2
Svar
23
· Visningar
2 179
Senast: Qudexco
·
S
Islandshäst Mange islandshester er \"enmannshester\"... Hvordan merker man dette? Jeg har en ukomplisert og snill islandsvallak som kom utemt fra...
Svar
6
· Visningar
1 485
Senast: Juvelflickan
·
Distans Som tävlar distans? Skiljer det sig på något sätt från att tävla distans med andra hästraser?
Svar
7
· Visningar
1 347
P
Fälttävlan I vilken klass gick finalen i år? Någon som var och såg den?
Svar
1
· Visningar
1 232
Senast: fio
·
S
Hoppning Behöver lite hjälp med "fanatasin". Det är så att jag har tre övningar som jag gör med min häst till och från eftersom hon blir så...
Svar
5
· Visningar
1 137
Senast: Spider84
·
B
Hoppning Jag skulle vilja ha några tipps om vad man ska göra åt när ponnyn stanar vid ett vanligt hinder som är placerat nära en utgång . Han...
Svar
1
· Visningar
1 086
Senast: trazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp