Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Körning Om en häst är tävlad i svår körning är det då på elitnivå eller? :confused:
Svar
1
· Visningar
1 055
Senast: miamiamia
·
Western ...när ni började med western? Jag ska ha hand om ett flertal prova-på kurser i western ridning och tycker att det skulle vara till god...
Svar
11
· Visningar
1 818
Senast: Intejag
·
B
Hoppning Vad är skillnaden mellan bommar och cavaletti? //E
Svar
2
· Visningar
1 054
Senast: Tasja
·
C
Western får hästen vara för att börja tävla i western. och vart hittar man instruktörer i western?
Svar
6
· Visningar
1 263
Senast: TIGERHEART
·
B
Hoppning Nu kommer det ytterligare en fråga om klädsel, men jag tänkte att jag måste bara fråga. Det jag undrar är om man kan starta med svarta...
Svar
2
· Visningar
1 121
Senast: **BORTTAGEN**
·
C
Övr. Grenar vinnare och plats och så kommer den ena hästen man spelat på tvåa. visst blir det inga pengar då? Visst måste man ha båda hästarna?
Svar
2
· Visningar
1 003
Senast: chrisse
·
T
Islandshäst Har ni några bra tips på vad man kan hitta på när man är ute rider?Jag menar...hur gör ni?Hur lägger ni upp er ridning och så vidare?jag...
Svar
4
· Visningar
1 442
Senast: Freyr
·
C
Körning Är det svårt att lära en shettis att svänga med vagn efetr sig, jag har kollat när olika hästar körs och har oxå provat att dra en liten...
Svar
4
· Visningar
1 347
Senast: pimy
·
L
Övr. Grenar DM i brukskörning blir det på Hästa gård, Järvafältet den 18/10, första start är kl. 10.00
Svar
3
· Visningar
1 395
Senast: Gisburne
·
J
Islandshäst Har börjat känna ngt som jag inte tidigare kännt på min Pålla. Strax bakom sadelns bakvalv känns det som om ryggen kommer upp, och det...
Svar
5
· Visningar
1 786
Senast: AlexH
·
S
Trav Tävlade ponnytrav på romme i går! Snacka om "min" dag! Först vann vi loppet jag var med i, med ca 20-30m (?) Och sen var det lotteri av...
Svar
19
· Visningar
1 480
Senast: banni
·
Islandshäst Jag har så smått börjat rida mitt sto igen efter det senaste fölet.Första gångerna var hon oskodd och kändes jättefin i tölten men efter...
Svar
19
· Visningar
2 122
Senast: josse
·
Trav \"Tarzan\" En travtränare/kusk. Vad är hans riktiga namn? :confused: Fick honom som referens av en transportör...
Svar
2
· Visningar
1 317
Senast: Solskensdis
·
Hoppning jag har funderat på en sak. Har suttit här och lläst igeom massa hoppråd i olika sammanhang. har en egen liten häst och är alltid...
Svar
9
· Visningar
1 465
Senast: grazzie
·
Distans Jag har en fundering kring starter i distansen. Jag har nu gjort 2 CR starter med två olika hästar varav speciellt en är lugn som ett...
Svar
2
· Visningar
1 310
Senast: neywaz
·
Hoppning får man ena helgen starta lokal tävling (0,90 & 1 meter) (ryttaren vann båda klsserna) för att sedan nästa helg tävla regional (1.20 -...
Svar
9
· Visningar
1 432
Senast: gurkan345
·
Hoppning Hur kan två klasser som på pappret ska vara samma klass vara så olika?? Hur ser det ut med direktiv till banbyggare egentligen? Är det...
Svar
16
· Visningar
2 693
Senast: gurkan345
·
M
Körning Hej Var det någon som såg Körningen på Hästliv igår. Grannen ringde över till mig och sa att dom sett mig på TV. Är det någon som spelat...
Svar
12
· Visningar
1 803
Senast: Myrapyra
·
T
Hoppning Jag har ångest! ska tävla lördag den 18:e, en lokal LD på min D-ponny Antica. Jag har bara tävlat klubbhoppningar (blåbärshoppningar...
Svar
3
· Visningar
1 119
Senast: Melle
·
Western Hejsan jag pluggar Engelska just nu och vi håller på med kulturstudier och ska skriva ett resarch paper om något i den...
Svar
2
· Visningar
1 336
Senast: anouk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp