Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Western Kan någon vänlig själ beskriva joggen för mig?
Svar
3
· Visningar
1 287
Senast: monke
·
F
Islandshäst Min isis har en kroppsbyggnad som gör att han för det mesta går med huvudet väldigt högt, dessutom är han lite nervös och när han...
Svar
12
· Visningar
1 981
Senast: bitta
·
Körning Jag vill börja köra min fd varmblodiga travare, men bara i lugn trav, han är väldigt pigg och jag vill inte att han ska dra iväg med...
Svar
19
· Visningar
1 773
Senast: Tomaten
·
E
Islandshäst Jag har tidigare (15 år sedan) ridit och älskat islandshästar :love: Nu drömmer jag om att börja igen, men jag väger 95 kg... Kommer de...
Svar
19
· Visningar
2 361
Senast: emily
·
Distans Har gått o funderat på detta ett tag o undrar om någon vet om man får rida med pulsmätare under en tävlingsritt...?
Svar
4
· Visningar
1 431
Hoppning Jag ska tävla på en lokal hopptävling nästa helg. Startlistan hade redan lagts ut på deras hemsida och jag blev ganska förvånad hua jag...
Svar
9
· Visningar
1 514
Senast: Domaren
·
Western provar här med. :) de sadlar som jag vill veta mer om är: Old timer, Deluxe trail saddle, Rio grande och Maverick.
Svar
1
· Visningar
1 163
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Trav :banana: Tävlade på tomellila den 5 ok ..gick jätte bra var första gången...tävlade min kompis häst, en shettis, nästa år får jag ju...
Svar
1
· Visningar
1 007
Senast: cryingbabygirl
·
M
Trav någon som vet vart man får tag på en kusk till shettis?? jag har annonserat och frågat runt lite är i trakten men ingen som vet någon...
Svar
2
· Visningar
1 210
Senast: cryingbabygirl
·
T
Hoppning Ska jag vänta med att hälsa efter hon har sagt vem jag är och vilken häst jag har? Eller efter "varsågod och rid" eller innan det...
Svar
3
· Visningar
1 162
Senast: MischaMir
·
Trav Problemet med stressat sto. Suger luft. Och döm om förtvivlan när det sedan upptäcks att hon är sydd redan! Problemet är obefintligt i...
Svar
1
· Visningar
1 340
Senast: tuddeomudde
·
B
Hoppning Vilken höjd har "höjdarponnyerna" i kat b? Är alla maxade? Någon som känner till några höjder på någon av elit b-ponnyerna?
Svar
5
· Visningar
1 557
Senast: breccia
·
E
Hoppning Jo jag har suttit här och spånat lite på min framridning och kommit fram till detta upplägg: 15 min skrittas (jag leder honom) 20 min...
Svar
11
· Visningar
1 859
Senast: trazel
·
B
Körning hejsan svejsan! Har en liten fråga om hur bred vagnen får vara för c-d ponny! kommer inte riktigt ihåg hur det ska va... :confused...
Svar
3
· Visningar
977
Senast: **BORTTAGEN**
·
A
Distans Mitt sto har fått fång två år i rad, förra året på grund utav förgiftning och i år på grund utav eftersatt hovvård. Så ingen blir...
Svar
14
· Visningar
1 878
Senast: aspartam
·
Trav Är det så att 6:e-spår innebär att pålle har springspår? Lillgrabben har fått den lottningen i sin volt (40 m tillägg) och har en lite...
Svar
4
· Visningar
4 396
Senast: ameo
·
Trav Hur mycket kör ni era aktiva travare. Jag försöker att hästen skall gå varannandag antingen ridas eller kör. När jag kör blir det ca...
Svar
10
· Visningar
1 534
Senast: Lindi
·
N
Övr. Grenar Bör väl ej få vara tilllåtet . Hur kan man som hästmänniska MEDVETET vilja skada sin häst genom att låta den gå ett Grand National !? ...
2
Svar
34
· Visningar
2 888
Senast: rubytoo
·
C
Trav jag pratade med min syo idag att byta linje till iv. (för jag sökte fel linje). då får jag praktisera tre dagar i veckan så kan jag byta...
Svar
4
· Visningar
1 243
Senast: kpist
·
N
Körning behöver man ha svanskappa på en loksele om man har en baksele?
Svar
3
· Visningar
1 195
Senast: pulkan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp