Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Körning Jag har en nordsvensk, som har varit körd väldigt mycket med många olika vagnar, har även varit körd i skogen (altså skogsarbete). Hon...
Svar
7
· Visningar
1 915
Senast: cowboy
·
W
Körning Är väl på fel forum egentligen, men tyckte att ni som kör borde kunna ge mig bästa svaren. Jag har en fin släde och ett litet varmblod...
Svar
8
· Visningar
2 421
Senast: wennstrom
·
G
Körning Ska köra in min minishettiskille och han måste ju ha en så liten och lätt rockard men det jag funderar över är om min isis skulle kunna...
Svar
1
· Visningar
992
Senast: Sofiplopp
·
A
Körning jag finner mig med två svartingar som båda är inkörda,en marathon vagn och kan alltså följdakligen köra par. någon som har erfarenhet...
Svar
2
· Visningar
1 094
Senast: svea
·
Körning Jag har fått låna en bröstsele till min varmblodshäst, och provade den förstås på en gång. Jag tyckte emellertid att däckeln såg lite...
Svar
7
· Visningar
2 853
Senast: majola
·
B
Körning Någon som vet info om detta??
Svar
1
· Visningar
1 007
Senast: Sofiplopp
·
L
Körning Jag har en liten fundering bara. Vi ska debutera i år i körning, så mätintyg och licens är på g. Skickade in i dec. 2003 ansökan om pass...
Svar
2
· Visningar
947
Senast: My64
·
C
Körning Hej! Vet ni att lillhästenistav har satt ned priset på bakselar till 320,- ???? Dom är faktisk krafiga och bra ochså! Tänk att något...
Svar
12
· Visningar
1 601
Senast: Znozan
·
P
Körning någon mer än jag som kör på grimma?
2
Svar
37
· Visningar
3 532
Senast: Pretty_Fly
·
M
Körning Har fått erbjudande om att köpa en loksele märkt "Eksjö" till min shettis för 1800:-. Denna sele ska tydligen vara ett gediget gammalt...
Svar
3
· Visningar
1 132
Senast: hanseman
·
M
Körning Hur långa skall skaklarna vara till en shettis på drygt 90 cm? Mayara
Svar
2
· Visningar
1 124
Senast: cakeoncake
·
J
Körning Jag ska köra in min fjording har jag tänkt mig, ska "skicka" honom till en grangård och en tränare som ska köra in honom åt mig (samt...
Svar
1
· Visningar
964
Senast: AxoQueen
·
P
Körning Har tittat på Anders Erikssons tömkörningsvideo (blev inte så klok av det direkt men ändå). Jag har en bröstsele men man kanske måste ha...
2
Svar
24
· Visningar
3 648
Senast: Elektron
·
J
Körning Jag ska skicka mitt dräktiga treåriga (hon blir fyra i år) shettissto på inkörning på måndag. Hon som ska köra in henne NH-hanterar sina...
Svar
2
· Visningar
965
Senast: jelly
·
Körning Finns det någon speciell anledning till varför man började med tandemkörning? Smala vägar? Fick frågan när jag visade bilder på...
Svar
10
· Visningar
2 866
Senast: Spirit
·
M
Körning Söker efter ett par bra körhandskar för att ha när jag tävlar dressyr/precision. Har letat i Börjes och Hööks katalog men inte hittat...
Svar
3
· Visningar
1 890
Senast: svea
·
Körning Var i helgen och hälsade på Tidaholmsvagnar. Farligt och dyrt blev det. Skulle titta på den beg parvagnen som jag tingat på men blev...
Svar
13
· Visningar
1 258
Senast: alisson
·
K
Körning Håller på att köra in mitt halvblod och tömkör för fullt med en gammal loksele som är JÄTTETUNG!!! Om han någon gång ska bli inkörd...
Svar
0
· Visningar
1 269
Senast: Kockan
·
M
Körning Vi har just köpt en shettis som är både riden och körd. Nu skulle jag vilja ha några tips om vad jag ska tänka på vad gäller köp av...
Svar
1
· Visningar
1 022
Senast: alisson
·
Körning Vi har en hast som ar bade riden och kord. Jag anvander samma trans, med samma bett, vid bade korning och ridning (byter tyglarna mot...
Svar
4
· Visningar
1 049
Senast: aska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp