Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Körning Jag sköter bl.a ett 1 ½ årigt shetlandsponnysto, och jag undrar när man kan börja vänja henne med bett och när man kan börja tömköra...
Svar
6
· Visningar
3 805
Senast: Dragonfruit_
·
A
Körning Jag har en trätrilla med järnhjul och skulle vilja ha dom gummerade. Men att skicka i väg dom kostade 2000kr styck, vilket kändes lite...
Svar
8
· Visningar
4 994
Senast: **BORTTAGEN**
·
D
Körning Vad bör jag välja? Finns det lokselar som inte väger ett ton? Jag vill ju gärna kunna få på den på hästen utan hjälp. Min kompis har en...
Svar
11
· Visningar
5 771
Senast: Diggemon
·
T
Körning när jag kör min rockard med en brös sele, trär jag i remmarna i ögglan och drar åt på innersta håller.När jag skrittar går det hur bra...
Svar
13
· Visningar
1 378
Senast: janta
·
Körning Får snart hem en 11 årig shettis valack och undrar nu hur mycket på ett ungefär han orkar dra.Han är normal byggd ca 90 cm hög.Tacksam...
Svar
5
· Visningar
1 249
Senast: janta
·
Körning Imorgon ska mamma och jag tömköra mufasa för första gången! Det gick super idag med selen så det går nog jättebra iomrn!!!han e så...
Svar
2
· Visningar
911
Senast: Horsen
·
D
Körning Hur går man bäst tillväga om man vill köra in en 8 årig ardenner? Själv kan jag inte särskilt mycket om körning, har läst en del och...
Svar
1
· Visningar
1 125
Senast: miamiamia
·
T
Körning hej! jag undrar vart jag skall vända mig om jag skulle vilja köra in min travare som är 18 (jag vet inte om han är inkörd), bor i Göteborg.
Svar
11
· Visningar
1 329
Körning Har sett att många kör på bett med "häveffekt" typ Liverpool, pelhamstång osv. Kan man köra på Pessoabett också eller är det helt...
Svar
15
· Visningar
1 693
Senast: moonlightgarden
·
I
Körning Vi har precis påbörjat inkörning med delvis lånad utrustning. Om några dagar kommer äntligen vår beställda vagn (en gigg)och vi har köpt...
Svar
5
· Visningar
2 822
Senast: alisson
·
Körning Ska alternativt köpa en fd. travare som kommer direkt från travet. Förutom att rida hästen har jag tänkt köra men kör helst med andra...
Svar
4
· Visningar
1 552
Senast: Cilva
·
B
Körning hej jag skulle vilja ha lite tips om hur jag ska köra in min bruknordis igen!Jag körde henne en hel del innan sommarn men så hände en...
Svar
0
· Visningar
1 196
Senast: **BORTTAGEN**
·
T
Körning Vad är det man ska tänka på, är det något speciellt om man jämför med körning med vagn/ gigg/ sulky? Har en ganska stora damer jag kör...
Svar
7
· Visningar
1 295
Senast: alisson
·
Z
Körning Jag har lagt ut annons här på Buke+ andra hästsajter. Spanat in Tidaholms hemsida och ytterligare några sidor. Men dom har bara nytt...
Svar
12
· Visningar
1 726
Senast: Znozan
·
F
Körning En fd "Kompis" till mej håller på att plåga sin shettis med att försöka få den till nån slags travponny. Men hon får han inte framåt...
Svar
1
· Visningar
979
Senast: Znozan
·
C
Körning Hej! Har någon köpt den billiga shettisgiggen som Equilex säljer? Är den bra och var den lätt att montera? :confused:
Svar
4
· Visningar
1 216
Senast: Znozan
·
Körning Håller på att köra in min häst och har råkat ut för bakslag. Han blev rädd i vagnen och började slå tills han kom lös. Första gången han...
Svar
8
· Visningar
1 395
Senast: Macke
·
Körning Nu har jag letat ett tag efter en enkel transportvagn till en shettis och hittar inget annat än rockardar i vårt område. Eftersom ingen...
Svar
0
· Visningar
1 312
Senast: mian1
·
Körning Alla kunniga! Idag har jag hittat världens finase lilla gigg som jag VILL HA :love:. Problemet är att den har ponny skacklar och jag har...
Svar
5
· Visningar
2 253
Senast: Rea
·
F
Körning Ja nu vill man komma igång med att skapa en finvagn av något slag! Man sitter vid ritbordet och klottrar och sökt efter ritningar på...
Svar
2
· Visningar
1 300
Senast: Fingall78
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp