Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning håller på med en inkörning och stöter på världens envisaste tröga häst. pisken reagerar hon inte på, inte tömmarna utan bara rösten, och...
2
Svar
22
· Visningar
2 905
Senast: farin
·
C
Körning Hej! Vet någon vart man kan få tag på: Utställningsbett för shettis (typ med hästsko på) Utställningsträns Körbett mindre än 10,5cm...
Svar
11
· Visningar
1 433
Körning Så här skrev Fingall78 i tråden nedan av kristel. Jag tycker det låter märkligt ... Det måste väl vara bättre för en häst att bli...
Svar
18
· Visningar
1 520
Senast: Moppe
·
O
Körning min häst blir ofta rädd när jag är ute och kör.. oftast för fåglar och saker som prassalr i skogen.. annars är han helt lugn.. är...
2
Svar
20
· Visningar
2 136
Senast: Osis
·
S
Körning Hej! Jag undrar vad Draglinor och Dragläder är. Nån som kan förklara? Gärna med bild. mvh // Sophie
Svar
1
· Visningar
1 187
Senast: Fodong
·
M
Körning Jag ska köpa en rockard till mitt russ, men fattar inte fast jag läst många inlägg vad en svängel är. Att det har nåt med draglinor att...
Svar
4
· Visningar
1 786
Senast: Sofiplopp
·
S
Körning vad rekomenderar ni för sele om man bara kör m en rockard och kör mkt i skogig terräng?? några exempel på vart dom säljer bra selar???
Svar
1
· Visningar
782
Senast: alisson
·
Körning Jag tycker det är konstigt att när det gäller sadlar, täcken etc - då får det kosta hur mycket som helst. Jag menar - bara ett bra...
Svar
9
· Visningar
1 655
Senast: _L_
·
Körning Ska äntligen komma igång med körningen utav min 178 cm store häst och undrar om ni med lite erfarenhet kan hjälpa mig? Vi ska inte köra...
2
Svar
28
· Visningar
2 673
Senast: Dragonfruit_
·
Körning Eller är ni kanske med i en körsektion? Isåfall, är ni aktiva? arrangeras träningar och tävlingar? Är det många medlemmar? Vad har ni...
Svar
16
· Visningar
1 304
Senast: Dragonfruit_
·
F
Körning Jag ska lämna iväg min ungponny (sto, blir tre i maj) för inkörning den 1/5. Köpte henne den 9/11 2003 och hitintills har det mest...
Svar
7
· Visningar
1 256
Senast: Welsh
·
D
Körning Vad har ni för kläder på er när ni tävlar? Och vad har era groomar på sig? Ska komma igång och tävla mer i körning och tänkte skaffa bra...
Svar
9
· Visningar
1 708
Senast: Znozan
·
Körning Vilken stl. brukar passa en liten D-ponny. Ska man köpa rockard stl.ponny eller stor? På sele funderar jag på stl.Cob :confused:
Svar
1
· Visningar
1 180
Senast: Sofiplopp
·
G
Körning Och då menar jag inte hos privatpersoner utan hos såna som sysslar med det "på riktigt". Vilka finns och vad ligger priserna på????
Svar
4
· Visningar
1 328
Senast: Sofiplopp
·
P
Körning Hej! Jag har en fråga som jag gärna vill ha svar på. :)Vad har ni för erfarenheter av skyglappar? Har ni varit med om hästar som blir...
Svar
8
· Visningar
1 746
Senast: Provincia
·
R
Körning Kollade lite på Equilex.se och fick se en vagn som jag tyckte var fin. Vad tror ni...kan den passa en stor shettis?? Vagn Tycke den...
2
Svar
20
· Visningar
3 047
Senast: Dragonfruit_
·
M
Körning ska se så jag inte har missat något angående regler för att få tävla. man behöver: ponnyn: registrerad ponny mätintyg vaccinations intyg...
Svar
3
· Visningar
989
Senast: Welsh
·
Körning Ska visa min (snart) treåriga shetlandshingst på premiering nästa år och undrar vilken vagn som ni anser är den bästa att köra med under...
2
Svar
28
· Visningar
2 362
Senast: Dragonfruit_
·
Körning Jag har tänkt börja köra min ponny med skygglappar, för han är ganska tittig - särskilt när han kommer upp lite i kondition! Någon som...
Svar
5
· Visningar
1 983
Senast: Gisburne
·
Körning Vi har fått låna en shettis för att prova på att använda den att köra lite grejer hemmvid. Det är en välkörd ponny och vi ska få lite...
Svar
16
· Visningar
1 970
Senast: Dragonfruit_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp