Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Tävling Håller på och fixa med allt inför tävling till hösten.. Ska inte tävla för min gamla klubb längre men hur fasen byter jag klubb på...
Svar
2
· Visningar
5 174
Senast: Oliwen
·
Körning Hej, Jag har kommit över en gammal harv och ett par fasta skaklar till den. Tanken är att vi skall göra i ordning och harva till en...
Svar
5
· Visningar
1 876
P
Distans Hej hej! jag och mitt sto startar första gången i en PP nu den 30juni på uppsala ritten.. det är dock bara jag som anmält mig till den...
Svar
2
· Visningar
1 144
Senast: pussilipuss
·
Trav Någon som ska dit...? Är superensam gräsänka i helgen! Har bott i Boden i 2v och inser nu när fästmannen ska åka bort, att jag inte har...
Svar
4
· Visningar
1 363
Senast: Petronilla
·
Körning Har köpt en rockard till lilla ponnyn men den har ingen svängel, var kan man köpa en sådan? kan man göra en själv? vad är viktigt? vilka...
Svar
2
· Visningar
1 116
Senast: Gwen
·
Distans Hej! Jag var ute på min första distansritt förra året i Hässleholm, och tyckte det var väldigt mysigt. Var bara ute på en träningsritt...
Svar
6
· Visningar
1 640
Senast: Itz
·
Western Hej, Jag har köpt en Cavallo-pad i memory foam-material. Jag tycker dock att paden är väldigt tunn. Jag har läst i beskrivningen till...
Svar
1
· Visningar
1 525
Senast: sthu
·
Svar
0
· Visningar
1 014
Senast: Buck
·
Western http://www.wittelsbuerger.de/regio/bayern.htm http://www.streamingworld.eu/livestreams/videocomptv1_480.htm Just nu pågår Superhorse
2
Svar
26
· Visningar
2 743
Senast: alazzi
·
Islandshäst Jag red mycket som ung, är nu 36 år gammal och sugen på att börja igen Jag har fallit pladask för just Islänningar och vill lära mig...
8 9 10
Svar
192
· Visningar
16 424
Senast: zannahgirl
·
Hoppning Hej (Nu blir långt, kan hända att de har blivit lite fel samt missat något) Hat ett sto som jag har börjat hoppa hemma(ca 2-3...
Svar
2
· Visningar
1 213
Senast: tess91a
·
B
Körning Köpte för ca tre veckor sedan ett travruss som även ridits av barn som ponny till mina barn. De skulle rida honom och jag skulle köra...
Svar
12
· Visningar
2 272
Senast: Tretjak
·
T
Trav Hej! Jag funderar att betäcka mitt lånade sto med honom då jag tycker om hans tävlingsmeriter & extriör. Men läst en hel del negativt...
Svar
6
· Visningar
2 254
M
  • Låst
Trav hejsan! Jag har ett varmblod på foder som är en pågående imoprt från danmark sedan 2 år tillbaka. Hon är fortfarande reggad som dansk...
Svar
2
· Visningar
1 152
Senast: tifo
·
Islandshäst Eftersom det är lite mer speciellt vad gäller hur skänkeln ligger an mot hästen på islandshäst så lägger jag tråden här. Jag behöver...
Svar
12
· Visningar
4 689
Islandshäst På många Islandshästar är boots ett måste, eller något som används flitigt när man rider. Det finns många olika anledningar till varför...
2
Svar
22
· Visningar
5 574
Senast: Geysir
·
Western Vilka ska dit?:laugh: Jag kommer att rida för vårt WA-lag samt ev efteranmäla i ranch trail. I WA rider jag WR, WP och trail...
Svar
16
· Visningar
1 805
Senast: kryddelydd
·
Dressyr Funderar lite på när det är dags att gå upp en klass? Har detta året legat ganska stabilt mellan 64-66% i La 1 med någon enstaka...
Svar
2
· Visningar
1 673
Senast: sassiball
·
Fälttävlan "Är du intresserad av att rida NM i fälttävlan den 13-15 juli 2012 i Starum, Norge? Sverige kommer att deltaga med lag i CIC* och CCI*...
Svar
2
· Visningar
2 560
Senast: fio
·
Islandshäst HJÄLP vad är vad, har nån vecka kvar på dispensen att tävla i sidepull, men två uppmärksamma domare sa i helgen att det inte är sidepull...
Svar
7
· Visningar
1 896
Senast: Geysir
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp