Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Min häst är full av kraft och energi, särskilt när det kommer till hoppning. Hon är en sådan som skjuter ifrån med rygg och bak på ett...
Svar
2
· Visningar
1 295
Senast: Kallebus
·
Trav när man ska köra efter jobbet. Skulle behöva lite tips på lampor till sulkyn, så man ser lite bättre i skogen?
Svar
9
· Visningar
2 369
Senast: fuji
·
Fälttävlan Återigen gör vi som de andra grenarna! Vad var era mål 2001 och hur gick det? Vad är era mål 2012?
2
Svar
31
· Visningar
3 447
Senast: Docka
·
Hoppning Har sett flera tävlingar med bed A:0+A:0 i 90cm på lokal hopptävling för häst. Har för mig att man inte fick ha det förut. Men är det...
2
Svar
33
· Visningar
3 084
Senast: Kallebus
·
Övr. Grenar Jag är grymt sugen på Nya Zeeland eller dylikt och undrar om det är några här som har åkt och jobbat därborta? Jag är ute efter...
Svar
18
· Visningar
2 770
Fälttävlan Någon som känner igen dessa märkeslösa skydden eller har sett några liknande? Hittade dem i en låda helt ensamma bland massa hoppskydd...
Svar
3
· Visningar
1 531
Senast: CocoRosie
·
Islandshäst En bekant till mig importerade ett dräktigt sto från island våren 2011. Under sommaren kom sedan fölet. Men sedan dess har fölet...
Svar
19
· Visningar
2 386
Senast: Korven
·
Trav Reportage idag i på travronden.se om en skimmelhingst efter Varenne. Kul om han blir tillgänglig i aveln sedan! Artikeln...
Svar
3
· Visningar
2 440
Senast: Berin
·
F
Trav Hejsan! Har en häst som börjat lägga tungan över bettet, och funderar nu på att sätta tungband på henne. Har sett att det är vissa som...
2
Svar
39
· Visningar
6 181
Senast: ghost
·
Trav Nån som kan förklara den på ett enkelt sätt? Hur nära "släkt" får hästarna va? Min har speedy crown som morfar o den tänkta hingsten har...
Svar
2
· Visningar
1 814
Senast: Hailey09
·
Islandshäst Min älskade häst Jag har haft i tre år, klockrena gångarter, vi har tävlat mycket, har helt plötsligt börjat med gångarts mix, trav...
Svar
13
· Visningar
2 047
Senast: cress
·
Western Har köpt en begagnad sadel som passar till min häst men inte till mig. Fendrarna är för långa och går inte att korta mer. Idiotiskt av...
Svar
8
· Visningar
1 560
Senast: 4BarsRR
·
M
Western Någon som vet vad detta är för sadel, eventuellt vilket märke det är? Försökt hitta information om den men utan framgång så vänder mig...
Svar
7
· Visningar
1 195
Senast: lillsyrran
·
Western Hur fungerar det? Är/måste alla westernklubbar/föreningar vara anslutna till WRAS? Undra mest för jag undrade om WRIS var anslutna till...
Svar
2
· Visningar
1 168
Senast: Mike
·
Islandshäst Hej! Undrar när ni börjar rida era unghästar? Är de precis 4 år eller börjar ni innan eller senare? Ja har en valack som blir 4 i Maj.
Svar
9
· Visningar
1 640
Senast: Gullan86
·
Western vet ju att hcwr har klubb, kollade deras hemsida, men det var inte så mkt info där, antar att det är lättare att veta om man redan är...
Svar
2
· Visningar
1 033
Senast: dottan
·
Western NU undrar jag vilka boots ni alla här har :banana: Jag letar febrilt men har inte hittat några ännu......man vill ju helst prova...
2
Svar
38
· Visningar
7 679
Senast: gutenviks
·
Islandshäst Valde att lägga tråden här trots att den nog bör ligga på utrustning. Kändes som att ni här på islandshäst har bäst koll. Men moderator...
Svar
16
· Visningar
1 732
Dressyr Letar efter en ny gjord till sonens ponny. Han har strl 30 på nuvarande. Men då det inte är "hällor" innan man spänner gjorden så åker...
Svar
17
· Visningar
4 249
Senast: via
·
G
Islandshäst Mitt 19 åriga sto har börjat tappa päls och är trött, är det normalt att dem tappar vinterpälsen så här tidigt? Eller är det...
Svar
6
· Visningar
1 245
Senast: Godisbiten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp