Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Måste man ha kavaj och vita ridbyxor på KM? Nån som vet?:crazy:
Svar
6
· Visningar
934
Senast: My_Spirit
·
B
Dressyr Liten fråga bara, kan man kvala nationellt (FEI-klasser) i LA:6? Eftersom det innehåller enkla byten och skolor!
Svar
13
· Visningar
1 221
Senast: My_Spirit
·
Dressyr Nu ar jag i USA och jobbar pa ett dressyr stall. Jag jobbar som ryttare och sjalvklart nar jag satte mig pa hasten, borjade jag med...
Svar
9
· Visningar
1 445
Senast: susanne
·
D
Dressyr Får man tävla dressyr med sporrskydd av gummi? Får man tävla dressyr med sporrar där gummit är fast på själva delen som ligger runt...
Svar
16
· Visningar
3 191
Senast: karneol
·
L
Dressyr Problemet ett när d inte funkar för mig blir jag arg å hård i handen i stället för att fortsätta vara mjuk åsådär.. men ja vet ju att d...
Svar
16
· Visningar
1 093
Senast: LillOhlsson
·
G
Dressyr Har en helt "normal" hoppstammad halvblodshäst på 5 år, och ja jag vet, detta är dressyrfolkets sida, men; Ni är bättre än hoppfolk på...
Svar
13
· Visningar
1 641
Senast: gamila
·
Dressyr Skulle gärna vilja ha kommentarer på hur jag sitter och hur jag rider i allmänhet, om det nu går att avgöra på några få bilder...
Svar
18
· Visningar
1 612
G
Dressyr Jag erkänner glatt att jag rider som en kratta! :crazy: Jag kan hänga med i rörelserna, ramlar ytterst sällan av, kan rida hur fort som... 2
Svar
33
· Visningar
3 919
Senast: Daylight
·
Y
Dressyr Om min tränare vill dra ihop hästen, är man på fel väg då? Jag vill att min häst ska vara glad och tycka dressyr är roligt. Men det...
Svar
16
· Visningar
1 581
Senast: Daylight
·
C
Dressyr Jaha, då skall intresseklubben har årsmöte igen och samtliga medlemmar skall vara på dessa relevanta frågor. Dock krävs seriösa svar... 2
Svar
38
· Visningar
4 608
Senast: Victovie
·
Dressyr Hej, jag har lite frågor om att ha med sig egen musik till dressyrtävlingar, skulle vara kul om ni som anordnar tävlingar kan skriva vad...
Svar
10
· Visningar
1 445
Senast: Anna-panna
·
M
Dressyr Hej alla hästokiga! Min dotter på 8 år ska ta Ridborgarmärket 2 på lördag och jag hjälper henne att träna ett dressyrprogram...
Svar
6
· Visningar
3 936
Senast: ako
·
L
Dressyr Hur ska jag göra för att få mitt sto att trampa och arbeta med bakdelen, förutom övningar som piaff? 2
Svar
22
· Visningar
2 723
Senast: bobo
·
D
Dressyr Någon som har dressyr TR hemma och kan berätta för mig om jag får använda detta bett på tävling? Har för mig att metallen måste vara...
Svar
5
· Visningar
935
Senast: Fiorano
·
Z
  • Låst
Dressyr Hejsan ! Jag undrar vad som gäller för Dressyr Clear Round. Ska det vara samma klädsel som på Lokala tävlingar? Är det något...
Svar
1
· Visningar
824
M
Dressyr Tävlade igår för första gången. Det gick bättre än jag väntat mig, allt flöt bra och jag var jätteglad. Jag missade rätt mycket i... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 271
Senast: Alexandras
·
Dressyr Hello! Jag är lite förvirrad när det gäller procenten i programmen. Jag har fått för mej att allt över 50% är "godkänt" och att allt... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
6 221
Senast: traloppan
·
Dressyr Nu när jag läst ytterligare en tråd om vikten i handen och kandar, så måste jag bara fråga några saker. Och jag hoppas att inte fel... 2
Svar
23
· Visningar
6 595
Senast: Darbhanga
·
Dressyr Vari ligger skillnaden tycker ni? Hur gör ni för att uppnå respektive ökningar? Här kan det bli spännande, eller vad säger NI?:idea: 2
Svar
27
· Visningar
5 231
Senast: Darbhanga
·
Dressyr Hur högt upp i procent kommer egentligen ett ekipage där hästen kröker fint på nacken, har rätt ordinära gångarter men går avslappnat...
Svar
6
· Visningar
936
Senast: Degree
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka