Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Dressyr ska nu iväg åp min första dressyr clerround på typ 10 år. hittar inte min tr hemma. va ska man ha på sig? ska iväg å tävla imon så de...
Svar
2
· Visningar
1 018
Senast: Lizzie_dizzy
·
Z
Dressyr Jag skall tävla den nya tävlingsformen DRESSYR RYTTAR TEST i helgen..MEN jag vet att man skall rida 2 på banan samtidigt åh då blir ju...
Svar
4
· Visningar
811
Senast: Troya
·
L
Dressyr Hur ska jag få min d-ponny att tycka det är kul med dressyr? Jag rider och tävlar rätt så mycket dressyr men ser till att variera genom...
Svar
9
· Visningar
1 107
Senast: karneol
·
M
Dressyr Tänk om man kunde komma på något som gjorde att man slapp starta ena klassen klockan 11,00 och andra klassen klockan 17,30. Detta är en...
Svar
6
· Visningar
814
Senast: marija
·
L
Dressyr :confused: Hallå allihopa! Nu behöver jag svar på en fråga. Får man ha fläta i svansen när man tävlar eller inte ?
Svar
11
· Visningar
1 044
Senast: marija
·
D
Dressyr När jag köpte min häst för ett år sendan ungefär var han omusklad o otränad o kunde inte byta galopp, nu tränas han regelbundet o har...
Svar
8
· Visningar
1 052
Senast: Don_93
·
N
Dressyr Hur skulle du beskriva för någon vad som menas med att inverka på hästen när man rider den?
Svar
3
· Visningar
1 014
Dressyr Japp, nu är jag igång igen! Med en bomlös sadel som hästen älskar och nu är jag fullt medveten om att mitt största problem är min rygg... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 229
Dressyr på en dressyr tävling kan man ha lite guldglitter i svansen då? (en klubbtävling) Tacksam för svar :D
Svar
2
· Visningar
800
Senast: SunDown
·
Dressyr Går det att utbilda ett 12-årigt fullblod till en acceptabel standard i dressyr? Enligt min tränare är det omöjligt. Hon menar på att...
Svar
19
· Visningar
1 386
Senast: Susan
·
Dressyr Vilka har provat det eller brukar rida dressyr bettlöst? Har provat det en gång och blev positivt överraskad över att hästen gick lika... 2
Svar
25
· Visningar
2 714
Senast: Rumpnissen
·
Dressyr Jag har en 17 årig d-ponny som vi har på foder just nu. Han var ganska tjock när han kom till oss, och väldigt stel, dvs. inte bra i...
Svar
6
· Visningar
985
  • Låst
Dressyr Får man ha rött Schabrak på tävling??
Svar
15
· Visningar
1 465
A
Dressyr Hur långa sporrar får man ha på dressyrtävling?? 2
Svar
28
· Visningar
9 479
Dressyr Min dotter som precis fyllt 10 år ska börja tävla LC o LB. Jag vill helst att hon har västen på;) Hur har andra ponnyryttare? Innanför...
Svar
16
· Visningar
5 704
Dressyr Hej. En lite dum fråga kanske men i LB:1 2006 i skritten på står det mellan skritt.. det är på tyglen eller? Ni får dumförklara mig...
Svar
5
· Visningar
1 079
Senast: Kivina
·
I
Dressyr Jag har funderingar runt träning. Det är sååå svårt. Jag är en fegis och vill absoluuut inte att min kille ska få ont så jag tror jag... 2
Svar
24
· Visningar
3 145
Senast: Foxy_Escada
·
Dressyr Kan någon ge mig tips på hur jag ska få min häst att söka sig mer nedåt? Han låser sig som ni ser och sänker ryggen. Tidigare ägare var... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 211
G
Dressyr Med lite tur så får jag start i helgen på ekenryttarnas lokala dressyrtävling. Ligger som första reserv. :bump: Nu ligger det här...
Svar
9
· Visningar
1 278
Senast: **Lina**
·
B
Dressyr Hur sitter alla dressyrryttare ner i traven på sina gångartshästar?:crazy: några tips? 2
Svar
32
· Visningar
2 628
Senast: Zonya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka