Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Dressyr Halloj! Jag håller på o försöker träna enkla byten på min buse. När vi gör det så blir det lätt en halt och sen skritt, trav typ 3 steg...
Svar
14
· Visningar
1 417
Senast: Dark_Iris
·
Dressyr Heh, känner mig sådär lagom simpel nu igen :D Kollar igenom dressyrprogrammen som ska ridas på tävling snart, LB:1 och LC:1. Och jag... 2
Svar
20
· Visningar
7 557
Senast: Susan
·
P
Dressyr Jag ska i sommar vara med på min första dressyr tävling på Arab meetinget som är i juli, det är en Lätt C:2 klass. Jag tränar och...
Svar
7
· Visningar
1 165
Senast: Patience_ox
·
F
Dressyr Skriv gärna oxå hur du gör när du rättar en dålig halt, och hur du bär dig åt med en häst som inte vill stå still i halten!
Svar
9
· Visningar
1 203
Senast: Curtis
·
B
Dressyr Var på tävling förra helgen tror jag (22/4) och jättemånga hade flätade svansar på sina hstar. Alltså, inte hela vägen ner, men kanske...
Svar
12
· Visningar
1 206
Senast: Beauty_Boss
·
T
Dressyr Det känns som att det vore givande med en tråd som förklarar HUR man beter sig för att samla, fatta galopp, eller rida en hörnpassering... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
7 989
·
Dressyr Det är många trådar om kandar hela tiden.. här tänkte jag att vi kunde skriva när vi börjar använda dom, hur vi rider in oss på dem, vad... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 988
·
B
Dressyr Jag var iväg och tävlade dressyr i helgen. När jag här hemma går i igenom protokollet i lugn och ro inser jag att det fattas poäng...
Svar
13
· Visningar
1 643
Senast: bibban
·
Dressyr Vet nån vad max poängen i Lb:1 2003 ligger på?? Tacksam, vill kunna räkna ut mina %
Svar
6
· Visningar
1 672
·
Z
Dressyr HEJ! Jag har en fråga jag MÅSTE ha svar på !! Det är så att jag ska tävla Dressyr i helgen åh jag vill ha vita lindor. (Är inte...
Svar
14
· Visningar
1 738
·
Dressyr hjälp mig nu.. det var säkert 13år sedan jag tävlade dressyr. (usch vad tiden går..) hur är det måste man kvala på något sätt eller är...
Svar
14
· Visningar
1 287
N
Dressyr Hallå alla dressyrisster! Jag har en fråga som jag har grubblat mkt. länge på. Varför sitter vissa (ta inte åt er om ni inte känner er... 2
Svar
31
· Visningar
2 149
Senast: Elisha
·
Y
Dressyr Jag har nu fått, och läst :D , nya dressyr-TR. De ändringar som jag tror är av störst intresse för många bukefalister är: Tygel på... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
23 988
Senast: sweep
·
L
Dressyr Hej! Startade LC:1 i höstas och tänkte starta även det i vår. Men så såg jag att de hade med ett nytt program, LB:0. Detta verkade ju...
Svar
2
· Visningar
904
Senast: toughcookie
·
S
Dressyr Vilka bett får man inte rida med på ponny vid en L:C tävling på klubbnivå??
Svar
2
· Visningar
702
Dressyr Satt och diskuterade med en kompis förut idag angående att man måste ha sporrar vid regional dressyrtävling. Min kompis, som inte är så... 2
Svar
24
· Visningar
2 238
Senast: Tacitus
·
N
Dressyr Jag måste ha slagit i huvudet eller nåt, för jag har fått för mig att jag ska tävla dressyr... Men, mitt bekymmer är att jag har ett...
Svar
13
· Visningar
1 386
Senast: psychogrrl
·
T
Dressyr När man tävlar dressyr så skrivs ju alltid programmen i 2 ex (pappret ligger ju dubbelt så det kopierar) Det översta får man ju själv...
Svar
6
· Visningar
851
Senast: dressyrtok
·
Dressyr Jag måste bara fråga er som tävlar dressyr. Får man mindre % om man rider i en Blå syntet dressyr sadel (stark blå färg)? funderar på...
Svar
11
· Visningar
1 216
Senast: zoowie
·
Dressyr någon som har en bra övning/ar för en lite stel och ovillig ponny? vill ha honom mjuk och fin.. ganska pigg ponny för övrigt:bump...
Svar
4
· Visningar
1 083
Senast: Modest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka