Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Trav Då var det så... nu kom provsvaren. För tjockt blod, överträning... :( Just nu står han bara under ridning av mig. Har bara travat...
2
Svar
27
· Visningar
9 982
Senast: Nebraska
·
Fälttävlan Jaha, Botkyrka blev höstens sista. Så värst bra gick det kanske inte men vi kom runt i alla fall :). En felfri banhoppning var helgens...
Svar
5
· Visningar
1 568
Senast: Estivuz
·
Islandshäst Om ett par veckor ska jag starta i T4 för första gången. Visst är momenten och bedömningsgrunderna desamma som i T2, men att det rids...
2
Svar
25
· Visningar
4 708
Senast: moli
·
Körning Är det någon som vet var man kan köpa en svanskappa till en ponnysele? verkar bara finnas till sadel och det är ju inte samma fäste.
Svar
4
· Visningar
1 054
Senast: sassiball
·
Dressyr Tror inte vi har ngn tråd härute ännu? Vilka av er låter betäcka sina ston i år och isf med vilken hingst? vi låter betäcka Gabrielle...
Svar
19
· Visningar
2 579
Senast: Victovie
·
Distans Imorgon startar East European Endurance Ride. En 3-stjärnig distansritt med ca 8 mil per dag i 3 dagar. De startar i Bratislava i...
Svar
8
· Visningar
1 908
Senast: CK
·
Islandshäst Hej! För en månad sen fick jag hem mitt nya sto och även en liten hingstbebis! Jag som inte kan så mycket om föl har pluggat på en hel...
Svar
11
· Visningar
1 918
Senast: Oðinn
·
Dressyr Nu ska jag äntligen köpa min efterlängtade dressyrsadel!! :banana: Hoppryttare som jag är så vill jag ha lite råd ang vad det finns för...
2
Svar
20
· Visningar
4 043
Senast: Prinzess
·
H
Hoppning Varför har näst intill alla skarpa bett på sina hästar uppe på 160 nivå? Jag har nog aldrig sett en ryttare tävla med ett vanligt 2...
Svar
10
· Visningar
1 985
Senast: Wysiwyg
·
Körning Nu ska jag ta tag i körningen igen, dags att köra in för vagn och inte bara redskap. Jag tänkte att jag skulle införskaffa mig en rejäl...
Svar
13
· Visningar
6 539
Senast: Anna_
·
Distans Studien mäter hästar före och efter 16 mil och kollar temperaturen inne i hoven på skodda och oskodda hovar. Det är en markant...
Svar
5
· Visningar
1 671
Senast: Pavana
·
Tävling Någon som vet någon sida man kan hitta tävlingsresultat från hästar som tävlat i danmark?
Svar
2
· Visningar
1 640
Senast: Remix
·
Distans Jahopp då var man i sadel träsket igen... Har just nu en Torsion Light som har funkat super på gammelhästen,änglahästen men på...
Svar
1
· Visningar
1 003
Senast: Sam
·
Hoppning Jag vill börja med att säga att jag aldrig skyller på hästen. Jag anser att man som ryttare inte ska skylla på materialet, utan jobba...
Svar
8
· Visningar
2 383
Western Hur många här rider det. Och hur många tävlingar om året finns det i den grenen. Vad för typ av hinder ingår i den grenen. Har ni...
Svar
8
· Visningar
1 532
Senast: lewellyn
·
Distans Jag hade ju tänkt köpa ett par Stud One ridbyxor. Och det svåra valet är ju färgen, bilderna som finns går ju inte att se färgerna...
Svar
12
· Visningar
2 521
Hoppning :banana::banana::bump::banana::banana:
Svar
17
· Visningar
2 114
Senast: millizen
·
Distans I dag är sista anmälningsdag för Stenkyrkaritten, ni som vill rida på Gotland anmäl er nu. Det vore så tråkigt om ritten behöver...
Svar
3
· Visningar
1 194
Senast: CK
·
Distans Jag har blivit förälskad i två sadlar; Montsegur långrittssadel "Classic II" i nöt- och svin-läder (bomsadel), SENSATION RIDE English...
2
Svar
38
· Visningar
7 673
Senast: Liten
·
Övr. Grenar Finns det någon sida där man kan se alla svenska fullblodshingstar i aveln? Var ett tag sedan jag höll på med galopp och är inte alls...
Svar
15
· Visningar
4 235
Senast: Spideey
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp