Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Trav :devil: Vilka dj-vla dårar... Ledsnade totalt på atg´s onlinekonto idag. Fattar inte varför dom ska ha krångligare lösenord än banker...
2
Svar
26
· Visningar
9 608
Senast: Gewan
·
Trav Suttit och försökt reda ut om den person jag skulle önska ska köra min häst i tävling får det eller inte, tror tyvärr inte det går men...
Svar
2
· Visningar
1 059
Senast: Lena
·
Övr. Grenar Någon som har en resultatlista? Jag kan ju ringa min uppfödare imorgon, men vill ju veta nu... Min vann sin klass (av 2 deltagare), men...
Svar
3
· Visningar
1 380
Senast: Seabaz
·
Z
Tävling Är det någon som vet hur man räknar ut hur många placerade det är i en klass ?:confused:
Svar
4
· Visningar
1 057
Senast: Lady_S
·
B
Dressyr Ska tävla vm på söndag, ska rid dressyrryttartest 1:2 och ska man rida flera då?! Snälla svara !!
Svar
6
· Visningar
1 567
Tävling Måste fråga en sak. Jag var på tävling igår och hade tränset på. Tyglarna hängde över halsen som vanligt men då jag hatar att leda i...
Svar
10
· Visningar
1 898
Senast: Wysiwyg
·
M
Islandshäst Jag och min familj ska om ca två månader bli fodervärdar åt två isisar. Helt underbart. Har dock inte så stor (minimal) erfarenhet av...
Svar
14
· Visningar
2 088
Senast: Lobelia
·
G
Distans Hej Alla! Jag lurar lite på att åka till Hilleröd ( ligger mellan Köpenhamn-Helsingör ) och rida Gripskovsritten som går lördagen...
Svar
9
· Visningar
1 378
Senast: Gorel
·
Dressyr Jag följer väl vår moderators uppmanning och startar en tråd om olika dressyrprogram och dess för och nackdelar, en diskussion som...
2
Svar
23
· Visningar
3 327
Senast: Breccia_
·
Dressyr Jag brukar använda Stallbacken.coms dressyrprogam när jag skall tävla. Nu har jag anmält mig till LB:3 men jag blir inte klok på...
Svar
11
· Visningar
4 064
Senast: Ackela
·
S
Övr. Grenar Har sökt, men inte hittat någon tråd om detta. Undrar om det finns någon nedre åldersgräns för hur gammal en häst måste vara för att...
Svar
1
· Visningar
989
Övr. Grenar Hej! Jag släktforskar lite och skulle uppskatta lite hjälp av er galopp-proffs! ;) Första hästen jag skulle vilja veta lite mer...
2
Svar
21
· Visningar
3 895
G
Körning Jag är intresserad av att börja med körning. Då menar jag inte typ ponnytrav utan körning men häst och vagn. Jag undrar om det är...
2
Svar
22
· Visningar
2 921
Senast: GuineaPiggy
·
Övr. Grenar Hej! Det är så att om allt går som det ska så får jag hem ett arabsto på 3 år nästa vecka :love: Så nu undrar jag om det finns...
Svar
1
· Visningar
1 473
Senast: jsjokvist
·
Tävling När/var kan man se resultaten från årets treårstester? Verkar ju omöjligt att hitta på nätet och på blup.se har det ju inte kommit ut ännu.
Svar
1
· Visningar
750
Senast: Estivuz
·
Övr. Grenar Efter allt mitt tjat om Shawdon i den gamla hingstvalstråden vill jag nu göra er uppmärksamma på att hans enda startande avkomma...
Svar
14
· Visningar
1 998
Hoppning Hej! tänkte om ni kunde hjälpa mig med lite tips för jag står helt still! min häst bara river rättuppstående jag vet inte hur jag ska...
Svar
7
· Visningar
1 636
Körning Hej alla. Sitter och njuter av ensamheten medans dotter tar en lur..Hittade den här sidan med glada amtörer som kör in hästar på löpande...
Svar
4
· Visningar
2 892
W
Western Hej. Jag har lite frågor bara. 1: Spelar det någon roll om man tävlar med syntet eller läder westernsadel? krav på något? Jag...
Svar
1
· Visningar
985
Senast: Texaz
·
Distans Tänkte starta på fjällnora men funderar på detta med kvalificeringen. Jag skulle vilja anmäla hästen till T50 men får jag det eller...
Svar
1
· Visningar
793
Senast: annoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp