Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Vad tror ni? Kan nästa års TR komma att tillåta tävling på rakt bett? :bump: Hoppet är det sista som överger människan ;)
2
Svar
23
· Visningar
5 260
Senast: Sara75
·
Körning Någon som ska med till Flyinge på infomöte handikappskusk 19-20 november? Jag har husvagn som någon långväga ifrån gärna får nyttja(tar...
Svar
2
· Visningar
970
Senast: kol
·
A
Trav Är de någon som vet resultaten från Gävles unghästutställning 24/9? Eller som vet vilka som va med? Nån som vet var man kan hitta...
Svar
2
· Visningar
948
Senast: Aldermarin
·
Western Hej, Jag skall köpa en rumpvärmare till min westernsadel, eftersom jag har tröttnat på min gamla från H**ks som bara glider på...
Svar
13
· Visningar
2 478
Senast: lobell
·
I
Islandshäst Vad tycker ni andra islandsryttare. Är en paddock på 15*25 m för litet? Jag har stegat och stegat här på gården och om jag inte ska...
Svar
16
· Visningar
7 161
Senast: Marlan
·
Hoppning Har tagit mig an syrrans varmblods sto som är 10år och ska hoppa in henne. Hästen i fråga har varit ridhäst i ca 3år och tävlas i...
Svar
6
· Visningar
1 808
Senast: vildros
·
M
Hoppning Jag är lite nyfiken... Jag själv är dressyrryttare (men tar nåt litet skutt då och då för omväxlings och skojs skull) så jag är inte...
2
Svar
20
· Visningar
2 896
Senast: Zara
·
Islandshäst Min ena häst är jätte duktig på att hoppa . Jag är en skogsmulle ryttare med hopp om att kunna vara med i klubbtävlingar igen efter...
Svar
12
· Visningar
1 643
Senast: Pallen
·
Hoppning Jag har precis borjat trana for en ny tranare och tydligen ar min hoppsits helt katastrofalt uppat vaggarna fel! :D Jag larde mig hoppa...
Svar
9
· Visningar
2 821
Senast: Nominous
·
Dressyr Sitter och "lusläser" TR, och behöver lite "tolkningshjälp".... Tyglar skall vara av läder och/eller textil. Även tyglar med tunn...
Svar
7
· Visningar
2 000
Senast: bigganl
·
Körning Ska skaffa snabbfästen till svängeln. Har lite funderingar på om man behöver ha adapters eller om man kan fästa snabbfästet direkt i...
Svar
13
· Visningar
2 405
C
Dressyr Hej! Jo, jag rider på ridskola och har ridit i ca 1 år... Men jag lärt mig snabbt och ska snart börja i en svårare nivå. Om någon...
2
Svar
20
· Visningar
2 974
Senast: mooona
·
Körning Som rubriken lyder. :) Drive O*t har ju olika modeller, vilken är lämplig? Sedan har jag draglinor från B*rjes och undrar hur man...
Svar
1
· Visningar
931
A
Western Här kan vi westernbukare diskutera allt , hästen , livet, dagen , och vi ska alla vara vänliga mot varandra:laugh:
77 78 79
Svar
1 571
· Visningar
106 364
Senast: Soffan74
·
Körning Håller på med inkörningen av in ardenneråring och han drar mestadels skacklar i dagsläget. Men det är låga skacklar. Sådana gamla...
Svar
6
· Visningar
1 279
Körning Jag har äntligen tagit tag i ombyggnad av min sele och här kommer resultatet. Jag kör mestadels rockard men har även en fyrhjulsvagn...
Svar
13
· Visningar
5 120
Tävling Hej! Jag har tills jag fyllde 14 tävlat på min mammas gröna kort, då jag tyckte det verkade så tråkigt att ta ett själv hehe :angel...
Svar
6
· Visningar
2 129
Senast: BlackiNova
·
E
Hoppning Hejsan! Jag är 14 år, alltså junior, och äger en storhäst som jag nu ska tävla med. Jag har tidigare tävlat d-ponny på elitnivå men där...
Svar
2
· Visningar
1 799
Senast: evelinaljungbeck
·
M
Trav Då var det så... nu kom provsvaren. För tjockt blod, överträning... :( Just nu står han bara under ridning av mig. Har bara travat...
2
Svar
27
· Visningar
9 971
Senast: Nebraska
·
Fälttävlan Jaha, Botkyrka blev höstens sista. Så värst bra gick det kanske inte men vi kom runt i alla fall :). En felfri banhoppning var helgens...
Svar
5
· Visningar
1 567
Senast: Estivuz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp