Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Hej! tänkte om ni kunde hjälpa mig med lite tips för jag står helt still! min häst bara river rättuppstående jag vet inte hur jag ska...
Svar
7
· Visningar
1 637
Körning Hej alla. Sitter och njuter av ensamheten medans dotter tar en lur..Hittade den här sidan med glada amtörer som kör in hästar på löpande...
Svar
4
· Visningar
2 892
W
Western Hej. Jag har lite frågor bara. 1: Spelar det någon roll om man tävlar med syntet eller läder westernsadel? krav på något? Jag...
Svar
1
· Visningar
986
Senast: Texaz
·
Distans Tänkte starta på fjällnora men funderar på detta med kvalificeringen. Jag skulle vilja anmäla hästen till T50 men får jag det eller...
Svar
1
· Visningar
795
Senast: annoj
·
S
Hoppning Hej alla bukefalosar! Ska på hopptävling på lördag, ska jag knoppa eller inte det är frågan.. Har en brun häst (1,62) med en vit...
Svar
9
· Visningar
1 310
Senast: Miedo
·
Dressyr Hej! Jag ska införskaffa en ny tävlingskavaj till höstens tävlingar, och är sugen på att köpa en softshell-kavaj faktiskt. Kan ju vara...
Svar
6
· Visningar
1 983
Senast: sassiball
·
Dressyr Om det är mindre än tre startande i en klass så blir det ju ingen tävling. Man får väll chansen att rida programet för domaren i alla...
Svar
3
· Visningar
947
Senast: Krockodil
·
Fälttävlan Vill bara tala om att fälttävlansmänniskor är underbara! Vid tävlingen i helgen på Trossnäs var det översvämning på vår hoppbana...
Svar
2
· Visningar
1 208
Senast: Fideli
·
Körning Ska köra in mitt 2-åriga quartersto nu och skulle vilja ha lite tips på någon bra bröstsele. Har tittat på drive in och Hööks. Någon som...
Svar
12
· Visningar
2 239
Senast: lwt03001
·
Tävling Hej, Undrar om det finns ngn som är lite bättre på det här än mig :) Jag har fått hem min lilla D-ponny som är 3 år som det är...
Svar
6
· Visningar
3 211
Dressyr Medan hästen vilar passar jag på och se om det finns nån tävling vi kan ta oss ut på innan säsongen är slut. Då vi befinner oss på låg...
Svar
4
· Visningar
1 511
Trav Envis, busig, sprallig o ett tyvärr lite bortskämt sto :grin: Hon har fortfarande inte riktigt förstått att hon ska ha ganska jämt...
Svar
4
· Visningar
1 123
Senast: Mauthoria
·
Trav Ja som sagt, ni som jobbar hos proffs eller andra stora tränare: vad matar ni hästarna med och hur mycket? Jobbar själv hos en amatör...
Svar
11
· Visningar
2 085
L
Islandshäst Den här frågan är till er islandshästryttare. Kan man använda ett Wilsonbett på en islandshäst? Tänkte på att man nästan bara ser...
Svar
7
· Visningar
1 738
Senast: hag391
·
Islandshäst Hej! Tanken är att jag skall tävla regional tävling imorgon. Fick nu plötsligt lite panik, räcker det med ryttarlicens för öppen...
Svar
2
· Visningar
752
Senast: fia0
·
Islandshäst Mitt musblacka sto Kveikja har en svart prick -en "mouche"- på sin högra kind, strax under ögat. Jag har inte tidigare tänkt så mycket...
Svar
13
· Visningar
3 390
Senast: BiMi
·
Tävling vad är de som gäller för km? pass/mätintyg? :)
Svar
3
· Visningar
1 060
Senast: cewe
·
Körning Jag har lite funderingar om vagnslyktor! Vanliga vagnslyktor, är dem konstruerade för stearinljus eller låga? Hur funkar det och hur...
Svar
2
· Visningar
2 975
Senast: Nollan
·
Distans Maria och Power leder just nu världsrankingen, både som ryttare, ekipage och häst!!!
Svar
11
· Visningar
1 729
Western Är lite sugen på att åka ut med min lilla pålle nästa år,då han blir två,på lite tävlingar. Vad krävs för att kunna starta i tex...
Svar
4
· Visningar
1 146
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp