Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Hittade på en amerikansk lista följande tänkvärda ord (grym generalisering, men tänkvärt): - Lättklassryttaren skyller på domaren när...
Svar
15
· Visningar
1 766
Senast: AraSlei
·
A
Dressyr Någon som har bra tips om hur jag ska träna med min häst som är stel i sin högra sida och vill bita sig fast i den tyglen ? Han vill...
Svar
12
· Visningar
1 980
Senast: aker
·
X
Dressyr kan någon hjälpa mig jag har en 6årig valack efter Amiral-Indus han blev inriden i februari- mars han är jätte duktig men han har...
2
Svar
26
· Visningar
2 860
Senast: Retzina
·
A
Dressyr Vändningen på bakdelen till vänster.. vad betyder det?
Svar
2
· Visningar
950
Senast: stranger
·
L
Dressyr Låter det som att när man ska få hästen i form ska man bara sitta helt stilla med händerna och jobba med allt annat förrutom just...
Svar
12
· Visningar
1 701
Senast: Rosenblad
·
A
Dressyr hejsan kan man tävla en islandshäst i vanliga dressyrtävlingar om man är senior?
2
Svar
36
· Visningar
3 278
Senast: Xenox
·
P
Dressyr Hittar ingen gammal tråd och jag har sett på andra forum att det diskuteras raser som används inom grenen... Så, stilla min nyfikenhet...
2
Svar
20
· Visningar
2 467
Senast: Sonita
·
A
Dressyr Någon som har bra tips om hur jag ska träna med min häst som är stel i sin högra sida och vill bita sig fast i den tyglen ? Han vill...
Svar
1
· Visningar
2 093
Senast: concierge
·
D
Dressyr Får man tävla dressyr på ett gummipelham med två tyglar?
Svar
7
· Visningar
1 269
Senast: Dragonfruit_
·
N
Dressyr Får man ha vita benlindor på alla fyra i Div II för ponny? Har alltid undrat detta!? Tack!..
Svar
4
· Visningar
1 227
Senast: Nobell
·
M
Dressyr Jag har ridit i 26år i 20år av dessa har jag haft egen häst, men jag har också jobbat med in och tillridning och omskolning av varmblod...
Svar
9
· Visningar
2 224
Senast: mirjada
·
A
Dressyr men LC är det lättaste, och jag hittar bara program till LA men vad kommer därefter? det står ju lätt framför.. medel el svårt finns...
Svar
2
· Visningar
1 051
Senast: lisa
·
L
Dressyr Ni som var där och såg, vad tyckte ni? Jag såg GP:n och GP-specialen, missade dock küren idag, ngn som vet hur gick det? Kul att se...
2
Svar
35
· Visningar
3 156
Senast: krocket
·
A
Dressyr hejsan, LC är väl det lättaste? var hittar man alla program vad betyder det när det står LA/LB till exempel?
Svar
3
· Visningar
2 614
Senast: Formosiss
·
T
Dressyr gnagg-ML-2452010-ML- Vi brukar försöka hålla bildtrådar på gnägg. Om det inte handlar om något specifikt ridproblem elle liknande med...
Svar
0
· Visningar
1 232
Senast: Tiffany
·
B
Dressyr Jag skulle vilja ha hjälp med att hitta på enkla dressyr övningar som passar en endast grundriden häst som jag nu vill börja utbilda...
Svar
8
· Visningar
1 810
Senast: MaRomer
·
Svar
0
· Visningar
1 026
Senast: Mirre
·
V
Dressyr Vet någon om det ska visas någon dressyr från Falsterbo på tv i år? Har bara hittat en massa hoppning i tablån. :(
Svar
5
· Visningar
1 190
Senast: drowsy
·
M
Dressyr Hej.. jag fattar varför inte man får ha benskydd/benlindor på dressyrtävlingar.. kan någon förklara de för mig??
Svar
10
· Visningar
2 936
Senast: drowsy
·
A
Dressyr Jo så här ska jag då o tävla en LB klass på grannklubben. Hästen e bra förberedd o jag likaså. Har varit o tävlat på detta stall förrut...
Svar
3
· Visningar
1 111
Senast: Zaskia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp