Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav vart hittar jag på det på nätet? Hittar några men de är flera år gamla. Skulle vilja se det som sändes igår kväll.
Svar
3
· Visningar
1 045
Senast: jassica
·
J
Dressyr Som rubriken säger, vilka klasser får jag starta i under samma tävling? Jag rider ponny på lokal/regional nivå. Vissa tävlingar...
Svar
5
· Visningar
1 551
Dressyr Snabbt svar så jag inte beställer helt fel strl! Har provat sadel men kommer inte alls ihåg vilken strl jag skulle ha. Och nu finns det... 2
Svar
24
· Visningar
6 729
Senast: MaRomer
·
E
Dressyr Hej, mitt namn är Erica och jag ska snart nog bli medryttare på ett halvblod. Min fråga är om ni har några tips på bra dressyr övningar...
Svar
1
· Visningar
990
Dressyr Jag måste bara få beklaga mig lite! I söndags var jag ute på en LB:3. Fick till en superframridning, med mycket energi i hästen och... 2 3
Svar
46
· Visningar
8 401
Trav Hej. Hur ser man att en travhäst värmer bra inför ett lopp? Vet att blank päls och att den klipper med öronen är ett bra tecken, men...
Svar
11
· Visningar
1 573
Senast: MajLill
·
Dressyr Nu vet jag inte om den hamnar rätt här men annars får mod flytta den. Men jag tänkte att det handlar om en dressyrhäst.. Jag vill...
Svar
17
· Visningar
3 969
I
Dressyr Jag går i förberedelsetankar och funderar hur jag ska lägga upp ett träningsprogram för våren för att förbereda min häst på bästa sätt...
Svar
14
· Visningar
4 351
Senast: Prinzess
·
Trav Min sambo har haft noll erfarenhet och intresse av hästar,men sen jag tog hem min foderhäst nu i januari så har det väckts ett ganska...
Svar
8
· Visningar
1 755
Senast: Fibusen
·
Tävling jag ska antagligen starta en Klubbhoppning med min ponny. Hon är vaccinerad typ 7 dagar försent eller vad det är, får man fortförande...
Svar
1
· Visningar
915
Senast: Cettan
·
Trav Stall Göteborg gör sin första start ikväll och den är på Åby, funderar på om jag ska åka dit, någon annan som ska dit? vore kul att ses...
Svar
0
· Visningar
794
Senast: hallonsaft
·
Dressyr Har en liten kontrollfråga ang. kandar. Har precis börjat lite och rider inte på stången så mycket än. Men när jag köpte allt så tog...
Svar
18
· Visningar
2 799
Dressyr Hade tänkt vara med på en klubbdressyr nu den 13:e maj. Frågan är om jag ska ta LC:1 eller LB:1 (finns bara de att välja på). Han är... 2
Svar
31
· Visningar
4 983
Senast: linnsan
·
A
Körning Jo, nu är det så att jag köpt en underbar nsv/ardenner som ridhäst! Men jag har mer och mer börjat fundera på att börja köra! Ägaren...
Svar
3
· Visningar
1 628
Senast: Egonson_
·
Körning Hallå! Nästa vecka kommer jag göra ett vagnsbyte, och då är det maratonvagn som gäller :) Giggen jag har nu har piggar på skakeln, och...
Svar
8
· Visningar
2 076
Western Har det lite snurrigt nu. Det är dags att förnya mitt medlemsskap i AQHA, men jag vet inte riktigt vad jag ska ta? Ska jag ha general... 2
Svar
20
· Visningar
2 506
Senast: lillaida
·
V
Tävling tog kortet för mycket länge sedan. Har sedan haft ett långt uppehåll från hästar, och framför allt från tävling. Är nu på g igen men det...
Svar
6
· Visningar
3 458
Senast: vike
·
Tävling Jag undrar om man får lasta ur och leda en häst på tävlingsplats i ett bettlöst träns. I TR står följande "På tävlingsområdet ska hästen...
Svar
7
· Visningar
2 690
Senast: vike
·
Körning Hej! Lånar en liten rockard till mini-shettisen jag sköter om och håller på att köra in. På skaklarna där man fäster i selen är endast...
Svar
11
· Visningar
2 380
H
Hoppning (skriver under anonym nick) Jag har en ponny som jag tävlar i hoppning med. Han är 17 år nu, men mycket sparsamt hoppad och riden. Hemma...
Svar
6
· Visningar
1 721
Senast: Cut3Leo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka