Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

• Låst
Western Hur gör man den? Jag hittar aldrig ett träns som jag vill ha så det börjar luta åt att göra ett eget. Vill ha det med en knut på...
Svar
5
· Visningar
1 227
Senast: lobell
·
L
Körning Har ni något råd att ge mig. Nu i vinter har mina hästar haft det lugnt och skönt, inte direkt mycket motion. Så nu när vi började igen...
Svar
3
· Visningar
1 279
Senast: lotta2
·
Western Hej Nu närmare sig med alla tävlingar som kommer igång. Ska bli jätte roligt, då känner man att nu är vintern verkligen slut. Vad har... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 893
Islandshäst Jag är på jakt efter en dressyrsadel till mitt islandssto. Har en äldre helt underbar långfärdssadel till henne (handgjord på Island...
Svar
7
· Visningar
1 822
Senast: linetta
·
Trav Ni som har liven och får det att fungera utan att buffra hela tiden, vad har ni för bredbandshastighet? Går det att se liven på ett...
Svar
8
· Visningar
1 620
Senast: Giantchill
·
Islandshäst Som rubriken säger: Jag fixar inte anmälningsblanketterna hos sif. Hur tusan fyller man i dem när de är i pdf-format?!
Svar
8
· Visningar
1 183
Senast: Astralis
·
Tävling Var hittar jag söksidan för ryttares resultat i tdb?
Svar
1
· Visningar
1 363
Senast: joh_anna
·
Hoppning Sitter och kollar på proppar för första gången i mitt liv. Så nu funderar jag lite kring anmälan och startavgift. Man brukar ju betala...
Svar
3
· Visningar
2 496
Senast: Nominous
·
D
Distans På distanstävlingen nu i helgen i Tyskland så gjorde tysk TV ett reportage. Ni kann se det här...
Svar
3
· Visningar
1 195
Senast: Rucksack
·
Trav Någon som har kommit i kontakt med avkomma efter Sugar Trader?
Svar
15
· Visningar
3 334
Senast: sandrafors
·
H
Hoppning Hejsan! Ska ev. hoppa in en 4 åring (ponny). Nu var det ett tag sedan jag gjorde det senast (2 år sedan), så har "glömt" en del...
Svar
2
· Visningar
1 112
Senast: Emsan
·
Western Vi har precis fått hyra en gård och flyttar 1 juni! :D Jag behöver hjälp med ett ranchnamn - sambon säger med det bestämdaste att "Det... 2
Svar
24
· Visningar
6 770
Senast: Pia
·
F
Körning Hej! Vi är alla här på forumet mer eller mindre rutinerade och har olika hästar och ambitioner. Vad har ni för mål och ambitioner med...
Svar
14
· Visningar
1 931
Körning Hej! Nu när rätt sele är införskaffad och vi ska sätta igång igen, så satt jag och kollade lite på nya vagnar. Och kom och tänka på att...
Svar
10
· Visningar
1 433
Dressyr Är det någon som har tips på hur man handskas med dessa ston? Har en jättefit halvblodssto (5 år) som jag hade tänkt starta nu men hon... 2
Svar
34
· Visningar
6 423
Senast: Corax
·
Trav Inköpt en fin montesadel... så nu fattas ännu mer kilo så klart :p ni som rider med viktvojlock hur ser eran ut? vart köpte ni den? De...
Svar
5
· Visningar
1 641
Senast: juliekj
·
Övr. Grenar Är detta en bra "nybörjarsadel" om man som riktig gröngöling vill galoppjobba sin egen pålle då och då? Jag vet att jag har lånat...
Svar
14
· Visningar
2 831
Senast: Seabaz
·
W
Övr. Grenar Hej! Jag blev så imponerad av ett gäng gymkhana ryttare (mounted games varianten). De kunde så enkelt och kraftlöst hoppa upp på ponnyn... 2
Svar
28
· Visningar
7 037
Senast: Hæst
·
M
Körning Jag har en häst, som jag börjat tömköra, och meningen är att han skall köras in och dra vagn när allt är klart. Han är två år nu, och...
Svar
6
· Visningar
1 308
Senast: murran
·
Islandshäst Hej! Vi ska boka hotell inför SM 2011, men äns så länge är sidan under konstruktion, så jag hittar inte riktigt var sundsbyholmbanan...
Svar
3
· Visningar
1 269
Senast: Lokkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka