Bukefalos 28 år!

Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg När vi köpte Karin och när jag provred henne så gick hon som en giraff med bakbenen neråt liksom och la så lite vikt på dom som möjligt...
Svar
12
· Visningar
3 371
Senast: svea
·
Anläggning Har hästen i ett stall som ligger utanför stan, men precis intill ett mindre bostadsområde. Kort och gott ute på landet. men bredvid en...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
11 462
Senast: kryddelydd
·
Hästmänniskan Hej hej! Jag är så kluven man bara kan bli och behöver tips och pepp. Jag köpte mitt sto 2016, och har under denna tiden egentligen...
Svar
2
· Visningar
1 615
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Jag sitter i en obekväm sits och jag behöver bara få ventilera mig lite men framförallt fråga, hur hade ni gjort? Det är så att jag har...
Svar
9
· Visningar
2 240
Senast: Kiwifrukt
·
Ekonomi & Juridik Jag har sedan 7 månader tillbaka varit fodervärd på en jättefin Frieser, men då ägarna är väldigt knepiga och opålitliga så har jag sagt...
Svar
4
· Visningar
1 942
Senast: Diabetikern
·
Hästmänniskan Visste inte vilken rubrik som passade bäst så moderator får flytta om tråden ligger fel. Jag har efter alldeles för många år och för...
9 10 11
Svar
209
· Visningar
22 326
Senast: Alexandra_W
·
Hästmänniskan Som ska säljas och annonsören ljuger i annonsen om hästen.. Kan man göra något?
2
Svar
25
· Visningar
3 628
Senast: palle
·
Hästmänniskan Hej, tänkte gå ridgymnasium, har en tanke på att utbilda mig till hippolog. Därför undrar jag om det är någon som har gjort det och...
Svar
0
· Visningar
686
Senast: bfpb
·
Gnägg Som "off tråd" till den mest bisarra provridning så tänkte jag fråga er hur vill ni att en provridning ska gå till? Gör ni skillnad på...
Svar
16
· Visningar
2 590
Hästmänniskan Hej! Let me presentera mig :-) Jag är en fjortonårig tjej som rider dressyr. Jag köpte ett ganska nervigt och stressat sto för lite...
2
Svar
22
· Visningar
3 631
Senast: Tonto
·
Hästmänniskan Man hör om "H&M we love horses" och man ser hur H&M pryder allt från schabrak till sadelskåp hos flertal elitryttare som exempelvid...
Svar
11
· Visningar
3 174
Senast: Stekspaden
·
Hästmänniskan Jag har stått flera år i ett litet ,mysigt och bra kollektivstall med min kära häst. Jättefina kompisar har jag fått och stämningen har...
Svar
7
· Visningar
1 643
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Vill såå gärna skaffa navelpiering nu innan jag åker utomlands. Vill dock inte behöva pausa från ridningen nu när alla tävlingar osv...
Svar
8
· Visningar
2 513
Senast: Lenis
·
Hästmänniskan Hej! Jag har bygglov på nytt stall men hinner och har inte råd bygga nu utan tänker fixa om ett gammalt skjul till stall för en stor...
2
Svar
22
· Visningar
4 043
Senast: tanten
·
Gnägg Min familj har skaffat ett Irish Cob sto som vi behöver hitta ett bra smeknamn till. Hon är en bussig och tuff tjej. Hennes namn är So...
Svar
14
· Visningar
2 731
Hästmänniskan Hej jag är en tjej på 13 år som skulle vilja hyra en häst i sommar. Jag red för ca 1år i ca 2-3 terminer så har ju lite erfarenhet av...
Svar
9
· Visningar
1 580
Senast: Sirap
·
Anläggning Hur vanligt är det att en styrelse lägger allt beslutsmandat i händerna på en verksamhetschef. Styrelsen har alltså släppt beslutmandat...
Svar
5
· Visningar
1 549
Senast: Wilfa
·
Ekonomi & Juridik Jag snubblade för någon/några månader sedan över en annons här på Bukefalos om ett företag som heter My horse. Idén med företaget är att...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 817
Senast: Viva
·
Anläggning Hej! Jag har en liten gård med ca 7 hk bete. Vi fick tillträde i November så jag har inte riktigt koll på hur allt fungerar:). Hagarna...
Svar
7
· Visningar
1 100
Senast: Liten
·
Hästmänniskan Jag undrar om någon provat en gödseldammsugare för att ta bort ekollon som ligger på marken? 😁 Planerar att flytta mina hästar till en...
Svar
3
· Visningar
1 514
Senast: pews1972
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp