Hästnyheter

Här hittar du hästrelaterade nyhetstrådar. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Hästnyheter (VK) Förra måndagen råkade Madeleine Oscarsson från Obbola ut för en otäck ridolycka. Under en ridtur på sitt 12-åriga sto Stjärn Nita...
Svar
14
· Visningar
3 075
Senast: ee-mmah
·
Hästnyheter (NSD) Det har saknats en ovalbana för träning och tävling med islandshästar, men nu finns den - mitt på travbanans innerområde...
Svar
6
· Visningar
1 283
Senast: Mereng
·
Hästnyheter (HBL) - För att lära sig måste man också göra fel. Men sedan skall man fortsätta tills det blir rätt, poängterar Kyra Kyrklund om...
Svar
4
· Visningar
1 541
Senast: MCP
·
Hästnyheter (Allehanda) Två unga flickor, nio och åtta år, har polisanmälts av Härnösands ridklubb. Orsaken är att de under två dagar besökte...
2
Svar
35
· Visningar
2 521
Senast: Heulwen
·
Hästnyheter (Kvällsposten) Snacka om fräcka tjuvar - mitt framför näsan på Lyn Andersson i Sösdala försökte de stjäla två av hennes hästar. - Det...
2
Svar
22
· Visningar
2 486
Senast: pluto
·
Hästnyheter (NSK) För 17:e året arrangeras lördagen den 20 september "VM" i plöjning i Vittsjöbygden...
Svar
0
· Visningar
695
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Aftonbladet) Kvällen började olyckligt på Rommetravet. I det första loppet krokade två ekipage ihop och kusken Hans-Owe Sundberg flög...
Svar
0
· Visningar
790
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (BT) Doften av grillat och hästskit låg över Håcksviks skogar i lördags...
Svar
0
· Visningar
655
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (SR) En rakkniv från bronsåldern har påträffats vid en utgrävning av en gånggrift på Falbygden. Kniven, som hittades vid Firse Sten...
Svar
0
· Visningar
713
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) Caroline af Ugglas har brutit armen i en ridolycka. - Jag hopptränade och min häst bröt ut. Jag ramlade av på hindret och...
Svar
0
· Visningar
903
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (NK) Räddningstjänsten i Kalix fick under söndagen rycka ut till Lomben på ett lite annorlunda larm. En häst hade ramlat ner i ett...
Svar
1
· Visningar
749
Senast: Kicki_83
·
Hästnyheter (Barometern) Sara Algotsson och hennes Sollozzo imponerade under terrängen när årgångschampionatet Breeders Trophy avgjordes på...
Svar
0
· Visningar
745
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (TA) Hästintresset växer i Sydslättens Ryttarförening. De unga blir allt fler och allt framgångsrikare. Åtta tjejer vann...
Svar
0
· Visningar
860
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Travronden) Deweycheatumnhowe var tillbaka i vinnarcirkeln igen sedan han spurtat hem finalen i Canadian Trotting Classic...
Svar
0
· Visningar
697
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Sydöstran) I tre dygn har hästarna Cola och Electra varit spårlöst försvunna. Nu vädjar den förtvivlade fodervärden Carola...
Svar
1
· Visningar
1 064
Senast: flippe
·
Hästnyheter (VF) Var ute och red hemma i skogen häromdagen. Plötsligt kommer en cyklist på en tävlingscykel i mycket hög fart. Inget ljud som...
Svar
0
· Visningar
652
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Travronden) Här kommer rykande intressanta forskningsrapporter. Torsdagen tillbringades på skolbänken. Inklämd, mitt i den...
Svar
0
· Visningar
678
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (ATL) Provtagning på sex hästgårdar runt Bara och Klågerup, där salmonella tidigare påvisats, visar att inga djur längre bär på...
Svar
0
· Visningar
583
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (VLT) Malin Trollnäs fick ett wildcard till unghäst-VM. I morgon börjar resan till Belgien. - Det ska bli jätte-jätteroligt, säger hon...
Svar
0
· Visningar
694
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (GT) Det blev en nionde plats för Gabriella Löf när küren avgjordes vid Paralympics i Hongkong och det blev också den bästa ritten för...
Svar
0
· Visningar
693
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp