Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

G
Hästmänniskan Vet att det redan finns en liknande tråd, men jag ville inte kapa den så jag gör en egen... Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Det...
Svar
12
· Visningar
1 384
Senast: GallantSpecial
·
Hästmänniskan Har jäkligt dålig koll på hur de olika transportmärkena ser ut, och skulle behöva lite hjälp av er! Min häst vill gärna ha en...
Svar
6
· Visningar
1 063
Senast: Rambolina
·
Hästmänniskan hoppas jag lägger tråden rätt.....jo det är så här att jag har hittat en superfin häst som jag bara måååååste ha...tyvärr är prislappen... 2
Svar
23
· Visningar
5 286
Senast: ZOFUS
·
A
Hästmänniskan Vad ska man tänka på när man köper ett föl f.07 eller en unghäst f. 06-05? Dom e du då inte inridna så man kan ju gärna inte provrida...
Svar
12
· Visningar
1 071
·
Hästmänniskan Har när jag byggt mina boxar och när jag tittade innan läst på så att jag skulle följa gällande regler. Även om jag inte har mer än 4...
Svar
5
· Visningar
1 129
·
S
Hästmänniskan Undrar lite, ni som lever på hästföretagen. Vad har ni för bidarg om ni har det? Vart kan man få det ifrån, vart söker man osv...
Svar
13
· Visningar
1 566
Senast: sweet_extraa
·
Svar
0
· Visningar
146
Senast: TwiggyM
·
Gnägg Tira, en vecka gammal
Svar
0
· Visningar
158
Senast: ss5
·
Gnägg Tira kliar sig, en vecka gammal
Svar
0
· Visningar
202
·
Gnägg 3-årig valack med ett blått öga.
Svar
0
· Visningar
120
·
Svar
0
· Visningar
98
·
Gnägg Måste bara dela med mej av denna bilden!! Tycker grabbarna är såå grymt söta!!
Svar
0
· Visningar
113
Gnägg Mamma, bebis och fågel :-)
Svar
0
· Visningar
126
·
Gnägg Teitur hårfager...
Svar
0
· Visningar
115
·
Gnägg Tira busar med mamma, en vecka gammal
Svar
0
· Visningar
98
·
Gnägg Tira, två månader
Svar
0
· Visningar
130
·
Svar
0
· Visningar
231
·
Hästmänniskan Hm. För att göra en väldigt lång historia kort. Fick precis ett telefonsamtal som gör mig Mycket mycket upprörd, och jag känner att det... 2
Svar
38
· Visningar
4 431
Senast: Jen80
·
Hästmänniskan Nu behöver jag verkligen hjälp. Det är såhär att jag ska sälja en häst till en kompis. H*n ska ha 40.000kr av köpesumman och jag får... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 943
Senast: TomasN
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka