Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

J
Hästmänniskan Är det någon här som har drabbats av oseriösa säljare på exempelvis equippa senaste tiden? De låtsas ha varor till salu som sedan aldrig...
Svar
10
· Visningar
1 709
Senast: canon_eos
·
Svar
0
· Visningar
108
Senast: enjoyable
·
L
Hästmänniskan Jag måste bara fråga... Vi är intresserade av en häst som finns i Norge men som ursprungligen är importerad från Irland. Jag har...
Svar
2
· Visningar
881
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Hejsan! Jag hyr förnärvarande en gård med något hektar (lånar mer av grannan) huset har ett värd på ca 750 000 kr och ägare fösöker...
Svar
4
· Visningar
933
Senast: nexxa
·
Hästmänniskan suck. var och kollade på mitt nya släp för första gången igår.. Äntligen står det på svensk mark och nästa vecka hoppas jag få hem...
Svar
2
· Visningar
846
Senast: zanzan
·
Hästmänniskan Vad har fodervärden fått med för papper? Om hästen endast ska användas hemma till allroundridning och lite avel? Fudnerar på om jag... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 142
Senast: lil-sis
·
S
Hästmänniskan Har letat häst länge nu och tillslut har jag hittat en som vi har sagt att vi vill ha och vi har börjat diskutera veterinärbesiktningen...
Svar
1
· Visningar
718
Senast: Moori
·
J
Hästmänniskan Är det någon här som är hästmassör? Trivs ni med yrket? Är du egen företagare? Gör du något annat vid sidan av för att få det att gå... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
9 819
Senast: Totola
·
Hästmänniskan Läser flera trådar om murade boxar och det är det vi är inne på att vi ska ha i nya stallet men lyckas inte hitta HUR man armerar... 2
Svar
20
· Visningar
3 944
Senast: nyckelpiga
·
S
Hästmänniskan går det runt för er? pratar om försäljningstall nu, ej avel! hur många hästar har ni inne för försäljning? har ni ngt annat jobb...
Svar
13
· Visningar
3 363
Senast: Masse
·
K
Hästmänniskan När jag rider kan jag inte sitta emot ordentligt, min rygg, mage och axlar klarar inte det. När jag sprang varje dag under en period...
Svar
14
· Visningar
2 545
Senast: karatefisken
·
Hästmänniskan Hur värderar man en häst? Har hittat en valack född 2002, "härstammandes" från Tyskland. Helt okey gångarter, ingenting fantastiskt...
Svar
9
· Visningar
893
Senast: token
·
H
Hästmänniskan Nå, hur har det gått för er alla med er hö eller hösilage skörd? Mitt hösilage ligger på fältet och torkar så fint, ska plastas på... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 626
Senast: wrangler
·
V
Hästmänniskan Är "ny" bonde och undrar hur det brukar funka med storbalar hö.. Han som hjälper oss ta hö tar storbalar som han låter ligga ute ett par...
Svar
16
· Visningar
5 561
Senast: amanin
·
Hästmänniskan Vad har ni att säga om det? Bra/dåliga erfarenheter? Tex annonserna på internet om hästar som står i tex estland och säljes relativt...
Svar
10
· Visningar
3 490
Senast: Aatos
·
Hästmänniskan Foderhästen är försäkrad i folksam. Ska ta och skicka in fakturan från veterinären (kopia är ok va?) samt den blankett de på hemsidan...
Svar
1
· Visningar
688
M
Hästmänniskan Vi ska lägga om våran padock. För att inte sten och sånt skall komma upp ur marken ska vi lägga typ en väv eller filt eller nåt innan vi...
Svar
4
· Visningar
1 005
Senast: MrG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka