Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Ska bygga ett par boxar till i stallet, och undrar vad som blir bäst när man bygger själv med brädor. Att ha dem lodrätt eller liggande...
Hästmänniskan
Funderar på att köpa in lite "höredskap" (lite äldre billiga grejer). Har tillgång till ängar, och min pappa som lade ner sitt jordbruk...
Hästmänniskan
I dag upptäckte jag att det bor en uggle familj på vårt höloft:eek: Har sett en j--a massa fågelskit men trodde det var kajor med ungar...
Hästmänniskan
Vi har tittat på en häst där vi skulle få köpa till en sadel för ganska mycket pengar (12 000). Jag undrar vad BR är för märke för jag...
Hästmänniskan
Vi bygger en ny manege och jag vill gärna ha synpunkter på hur vi ordnar ljusinsläpp på bästa sätt. Självklart vill vi i största möjliga...
Hästmänniskan
Ni som är erfarna inom försäljning av hästar, hur bär Ni er åt för att sälja? Har Ni annonser på internet, branschtidningar eller något...
Ekonomi & Juridik Nej vill man vara helt absolut säker på att ingenting stjäls så ska man inte ha någonting i ett stall. Varken sadel, häst, pass eller...