Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

L
Hästmänniskan Hej allihopa! Jag har ett eget stall med en del inackorderingar. Jag undrar lite hur ni sköter ert stall? Har ni stallmöten? Har...
Svar
13
· Visningar
1 716
Senast: Lindyhop
·
Hästmänniskan Handen på hjärtat. Hur många av er brukar köra med Virkon S efter den årliga städningen av stallet? Idag blev jag klar med stora... 2
Svar
22
· Visningar
4 736
Senast: Welsh
·
Hästmänniskan Hur mycket brukar 20 ha skog kosta? Om man tänker i västra götaland. Jätte tacksam för svar :)
Svar
2
· Visningar
712
Senast: TomasN
·
Hästmänniskan Ja vad blir bäst? Från Gbg till Kristianstad. Kollade på bussfrakt men det närmaste var Ängelholm eller Hässleholm. Finns det ngt annat...
Svar
12
· Visningar
1 478
Hästmänniskan Hejsan! Jag har en fråga till er som köper/gör hö och sedan plastar in dem. Fungerar detta bra som lagring ? plastar ni in det direkt...
Svar
11
· Visningar
2 332
Senast: Flying High
·
Hästmänniskan Skulle behöva styrketräna lite för att hålla igång rygg och resten av kroppen. (hästen blir bara starkare och starkare och mycket...
Svar
7
· Visningar
1 078
Hästmänniskan Hejsan! Hur är det att ha hästarna att bete över en infiltration ? infiltrationen är väldigt djup men ändån ?
Svar
8
· Visningar
2 396
Senast: Prick
·
J
Hästmänniskan Hej Jag vill så gärna ha en häst. Men jag behöver pengar. Mamma och pappa kan betala en del, men jag måste betala ganska mycket själv... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 222
Senast: Zlatan
·
Hästmänniskan Jag måste låna ut min ena häst på foder då jag inte har möjlighet att ha henne själv :cry: Jag har hört alldeles för många...
Svar
10
· Visningar
1 279
Senast: Luleå
·
Hästmänniskan Vi har bor på en gård med tillbyggda lägenheter inkl box. Det är fyra lägenheter samt tio boxar. Vi är mkt samarbetsvilligt och skötsamt...
Svar
13
· Visningar
1 555
Senast: Boj
·
Hästmänniskan Ni som har eget stall med inackorderingar. Hur ser ni på att ägarna skaffar medryttare? Tar med sig kompisar/anhöriga till stallet? Det...
Svar
14
· Visningar
1 235
Senast: Amk
·
Hästmänniskan Det har nu gått så långt att jag vill få min häst T-märkt. Jag anser att användningen av min häst har minskat drastiskt, senaste åren...
Svar
5
· Visningar
1 481
Senast: Hambo
·
A
Hästmänniskan Har ett aggregat (Toro 8000 tror jag) som fanns på plats redan innan jag flyttade hit, vet alltså ej hur gammalt det är, men det har...
Svar
6
· Visningar
1 572
Hästmänniskan Om jag ska låta en av hästarnas hagar vila ett år eller två för att få bort mask, kan då nötkreatur gå o beta där. Eller har de samma...
Svar
4
· Visningar
828
Senast: Invinciblestables
·
K
Hästmänniskan Hej! Nån som vet vad det kostar att installera en dragkrok på en bil? Vi har ärvt en ny bil utan dragkrok. Är som nyfiken på vad det...
Svar
8
· Visningar
7 317
Senast: Fredag
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt var jag ska lägga tråden men men.. Hur är det med försäkring av äldre hästar? Står på Agrias hemsida att man inte... 2
Svar
26
· Visningar
4 891
Senast: CCT
·
A
Hästmänniskan Kanske en dum fråga men ge mig då ett dumt svar :p Hästen kan ju, som säkert alla vet, inte se rakt framför sig. Men hur kan hästen...
Svar
1
· Visningar
635
Senast: Strajder
·
Hästmänniskan Har suttit och läst igenom om livförsäkringar på häst, då min häst kanske måste avlivas. Vi har henne försäkrad i Agria, och betalar...
Svar
6
· Visningar
791
Senast: Oxxx
·
J
Hästmänniskan Jag har en häst ute på foder på en ridskola och har nu fått veta att ridskolan tydligen ska hyra ut vissa hästar under sommaren -... 2
Svar
26
· Visningar
2 648

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka