Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

E
Hästmänniskan Jag har byggt upp en hästgård med nytt stall och dränerade grusade hagar. Jag vill ta betalt för mitt arbete och jag vill ha igen pengar... 2
Svar
27
· Visningar
2 848
Senast: Ancor
·
Hästmänniskan Kan man använda kuprinol på trästaket?? Eller är det giftigt?? :confused:
Svar
2
· Visningar
4 002
Senast: Koppen
·
Q
Hästmänniskan Vet inte om jag lagt denna rätt, men det behövs bara ett snabbt svar. Skulle 215 cm i takhöjd, vara för litet för en häst på runt 169...
Svar
4
· Visningar
1 510
Senast: ang
·
Gnägg Butros på Toufail i Hammamet, Tunisien 2007.
Svar
0
· Visningar
183
Senast: Butros
·
Svar
0
· Visningar
246
Senast: LaLu
·
C
Hästmänniskan Av en händelse kom denna länk i min väg och nu är jag förbannat upprörd. Jag har alltid sett mig som en sann djurvän och när man surfar... 9 10 11
Svar
214
· Visningar
17 764
Senast: Juzzzen
·
Hästmänniskan Jag har planer på att bygga ett gäng uteboxar här i sommar/tidig höst. Blir troligtvis 5 uteboxar som jag kommer ta bort mellanväggarna...
Svar
4
· Visningar
1 426
Senast: QuickStar
·
Hästmänniskan Hejsan! Jag är inakorderad i ett stall och kände att jag var sugen på att måla om i stallet till sommaren. Nederdelen av stallet är...
Svar
3
· Visningar
1 135
Senast: sofiaspel
·
Hästmänniskan Hästen i fråga är en välriden 11-åring, tävlad 1.30 hopp och LA dressyr, inget ridhus men en väl fungerande paddock och fina ridvägar...
Svar
12
· Visningar
1 090
Senast: Boj
·
Hästmänniskan 1) Hur bred ska öppningen till en lösdrift/ligghall minst vara? 2) Takhöjden ska vara 1,5 ggr hästens mankhöjd men minst 2,2 m har...
Svar
2
· Visningar
4 466
Senast: Madelene
·
Gnägg jag och min underbara athos hoppar
Svar
0
· Visningar
115
Senast: Baddy96
·
Hästmänniskan Jag ska slå upp en hage vid min sommarstuga så jag kan få vakna på morgonen och dra upp rullgardinen och det första jag ser är min...
Svar
12
· Visningar
1 664
Senast: suberdoo
·
Hästmänniskan Det är ju många trådar om folk som funderar på att köpa häst men inte kan åka och titta på den för den står för långt borta. Dessa...
Svar
15
· Visningar
1 597
Senast: Luleå
·
L
Hästmänniskan nu har vi börjat inreda vårat garage med 2 boxar! jag ska snart köpa färg så jag kan passa på att måla det innan de kommer hem... 2
Svar
31
· Visningar
9 219
Senast: Tessan68
·
Hästmänniskan vad är det här för växt, och hur blir man av med den? Den håller på att ta över halva betet av någon anledning? Växer 'tuv-vis'... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
10 830
Senast: SyntheticPassion
·
Hästmänniskan Nu har vi strandat i stalldiskussionerna igen och denna gång handlar det om vad vi ska klä ytterväggarna med inuti stallet. Stallet ska...
Svar
5
· Visningar
2 880
Senast: ang
·
A
Hästmänniskan kan nån som är mer kunnig än jag sammanfatta lite regler mm för mig? ska hyra en lantbruksfastighet där jag ska ha min häst + några...
Svar
6
· Visningar
962
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Ska köpa ett nytt elaggregat till sammanlagt 4500m ståltråd. Hur pas kraftigt aggregat behöver jag? Gärna förslag på en speciellt märke...
Svar
0
· Visningar
1 190
M
Hästmänniskan Ringer man alltid en oberoende vet. när det gäller besiktning? Händer det ofta att en vet. som har hand om hästarna där man köper ifrån...
Svar
11
· Visningar
1 085
Senast: Egonson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Dalmatiner