Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

M
Hästmänniskan Hej! Jag och min häst ska resa till Österrike ganska snart. Har lite funderingar och hoppas att de passar in i den här gruppen. Är... 2
Svar
20
· Visningar
2 368
Senast: Carinjo
·
S
Hästmänniskan Vi är i gårdköpartagen och håller på att kika på ett hus vid stranden, med 13(!!!) hektar tomt! Det finns en lagårdsbyggnad som vi ska...
Svar
7
· Visningar
4 245
Senast: TomasN
·
Hästmänniskan Vill utöka maskinparken med en betesputs men har ingen vidare koll på vad som är bra eller dåligt! Har dock sett att det skiljer...
Svar
11
· Visningar
13 476
Senast: TomasN
·
Hästmänniskan Har planerat att ta BE-kort, har börjat läsa teorin, men det avtog.. kan bero på dålig självdisiplin:angel: Kommer inte att gå i... 2
Svar
22
· Visningar
16 088
Senast: lil-sis
·
O
Hästmänniskan Nu har jag ev ett stall på gång som vi kanske ska ta över. Eftersom jag inte har några som helst ervarenheter av detta så behöver jag...
Svar
7
· Visningar
2 429
Senast: Tacitus
·
C
Hästmänniskan Har funderat ett tag på vilket som är att föredra. Jag har själv aldrig haft häst på ridskola, men funderar på att kanske stalla in där... 2
Svar
21
· Visningar
2 670
Senast: Evyl
·
N
Hästmänniskan Är det någon som vet hur priset på åkermark som ska styckas av och säljas sätts? Finns det några normtabeller man brukar gå efter med kr...
Svar
3
· Visningar
1 609
Senast: nyfikenjag
·
Hästmänniskan Skulle behöva gödsla lite i hagarna. Just nu börjar både mossa och brännässlot breda ut sig mer och mer så skulle vilja ha tips på vad...
Svar
14
· Visningar
6 537
·
Hästmänniskan (tror detta är rätt forum för det) Jag intervjuade en person idag som gått hippologlinjen, innan det hade utbildningen ett annat namn...
Svar
3
· Visningar
988
Senast: grazzie
·
P
Hästmänniskan hejsan jag har äntligen blivit lycklig och fått lite mark så jag ska anlägga en ridbana men då funderar jag på måtten, har en stor 5...
Svar
1
· Visningar
860
·
K
Hästmänniskan Hej Jag har köpt en häst och sitter och ringer runt till försäkringsbolag. Vet inte vilket jag ska välja. Vilket tycker ni är bäst... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 529
Senast: Farao
·
Gnägg Ett porträtt av min syrras (Martina81) travare Molly, eller Daydream girl som hon egentligen heter.
Svar
0
· Visningar
116
Senast: Tinen
·
E
Hästmänniskan Hej! Funderar på hur jag kan förbättra lösdriften till nästa vinter. Tycker halm som bädd är knöligt och funkar dåligt. Är det någon...
Svar
8
· Visningar
1 342
Senast: Linisen
·
M
Hästmänniskan Någon som har erfarenhet av Gallaghers 8mm gröna elrep med röda ränder? Stämmer det att hästarna ser grönt bättre än vitt eller är det... 2
Svar
23
· Visningar
2 256
Senast: Maléne
·
L
Hästmänniskan Jag ska köpa en häst som jag bara sett bilder på. tyvärr har vi inte tid att åka långt nu och titta och hämta själva, utan han ska åka...
Svar
4
· Visningar
1 064
Senast: Ramona
·
M
Hästmänniskan Hur ska man skriva i kontraktet då? Alltså, en häst som ska byta ägare i papperna, men som inte säljs. Skriver man då " hästen X...
Svar
4
· Visningar
3 647
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Hade ni lämnat ut er häst på foder till en människa som ville ha hästen 4 dar i veckan, och tänkte ha någon form av medryttare de andra...
Svar
6
· Visningar
1 056
Senast: frogeyes
·
Hästmänniskan Vi köpte en lastbil till verksamheten igår, men d är inga skyltar på. Är d någon som vet om d är lag på det? På hästtransporter är det...
Svar
7
· Visningar
2 328
Senast: Masse
·
F
Hästmänniskan Jag har en fråga. ska göra en gödselplatta men vet inte hur stor den ska vara? Har max 2 hästar och strör med spån. Och tömmer en...
Svar
10
· Visningar
1 392
Senast: Fridajgirl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka