Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Vi är i gårdköpartagen och håller på att kika på ett hus vid stranden, med 13(!!!) hektar tomt! Det finns en lagårdsbyggnad som vi ska...
Hästmänniskan
Har funderat ett tag på vilket som är att föredra. Jag har själv aldrig haft häst på ridskola, men funderar på att kanske stalla in där...
Hästmänniskan
Är det någon som vet hur priset på åkermark som ska styckas av och säljas sätts? Finns det några normtabeller man brukar gå efter med kr...
Hästmänniskan
Skulle behöva gödsla lite i hagarna. Just nu börjar både mossa och brännässlot breda ut sig mer och mer så skulle vilja ha tips på vad...
Hästmänniskan
Någon som har erfarenhet av Gallaghers 8mm gröna elrep med röda ränder? Stämmer det att hästarna ser grönt bättre än vitt eller är det...
Hästmänniskan
Jag ska köpa en häst som jag bara sett bilder på. tyvärr har vi inte tid att åka långt nu och titta och hämta själva, utan han ska åka...
Hästmänniskan
Hade ni lämnat ut er häst på foder till en människa som ville ha hästen 4 dar i veckan, och tänkte ha någon form av medryttare de andra...
Hästmänniskan
Vi köpte en lastbil till verksamheten igår, men d är inga skyltar på. Är d någon som vet om d är lag på det? På hästtransporter är det...
Juridik & Ekonomi Javisst är det så men arvet är ju fortfarande lika stort, eller hur tänker du att det skulle spela någon roll?
Till alla som undrat om...