Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Nu har vi nya grejer på gång min sambo och jag...vi har fått nys på att stället där jag hade ponny för ca 7 år sedan är för uthyrning...
Svar
8
· Visningar
1 294
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Sitter som många andra och spanar då och då på hästannonserna på flertalet salusidor,en hel del med konstiga formuleringar men också...
Svar
7
· Visningar
1 013
Senast: EmblaAsk
·
S
Hästmänniskan Vad ska man tänka på? Vi står och vill köpa en bit mark (7 ha). Planen är att det ska bli hus och stall där så småningom. Först och...
Svar
7
· Visningar
1 064
Senast: Invinciblestables
·
Z
Hästmänniskan Hej ska bygga ett nytt stall och sett att det är 120cmx220cm som gäller för boxdörr.Jag har en shettis och undrar om det ska vara dom...
Svar
16
· Visningar
1 560
Senast: hajen
·
Gnägg En glad ponny som längtat hela vintern efter smaskigt gräs...
Svar
0
· Visningar
100
Senast: Jezzie
·
M
Hästmänniskan Har ett dilemma. Gårdsplanen som vi ska anlägga ridbanan på är exakt 20x40m men det finns en gammal stensatt brunn som kommer hamna...
Svar
16
· Visningar
1 708
Senast: medusa1
·
Hästmänniskan Jag tror jag blir stollig snart och vet varken ut eller in längre. Jag vill lägga om mina föräkringar då de är lite för dyra för min...
Svar
12
· Visningar
979
Senast: lil-sis
·
Hästmänniskan Har sökt lite, men inte riktigt hittat det jag letar efter så jag postar en tråd. Finns det någon sida där man kan skriva ut...
Svar
4
· Visningar
1 008
Senast: xandoor
·
Hästmänniskan Vet inte om den här tråden ligger rätt annars får moderatorerna jättegärna flytta den. Skulle nån vänlig själ kunna berätta för mig...
Svar
2
· Visningar
1 648
Senast: Filippa99
·
Hästmänniskan Ja, vad gör ni om hästen är sjuk eller skadad, för att "hålla igång" ridmuskulaturen och muskler i övrigt, om ni inte vanligtvis har...
Svar
5
· Visningar
880
Senast: Queens Proctor
·
S
Hästmänniskan Hur har ni råd!? :confused: Jag skulle hemskt gärna ha en till häst men tror inte att pengarna skulle räcka till... :crazy:
Svar
16
· Visningar
1 503
Senast: Favina
·
Hästmänniskan Hur gör ni med partier som blivit upptrampade i hagarna - tex. vid insläppen? Hos mig är det är ju så gott som bara lera med ett och... 2
Svar
23
· Visningar
4 006
Hästmänniskan Hur/var letar man/får fatt i person som kan göra en exteriörbedömning på tävlingar etc? Hur blir man godkänd för detta? Gällande...
Svar
2
· Visningar
679
Senast: nexxa
·
Gnägg Min förra shettis och jag rider dressyr
Svar
0
· Visningar
170
Senast: Idas
·
M
Hästmänniskan Då så då var de dags för den ena hästen att åka iväg till sitt nya hem i helgen. och har en del funderingar. Hästens säljs på öppet...
Svar
4
· Visningar
1 767
Senast: my2004
·
C
Hästmänniskan Kort berättat; Hörde av mamma att hennes bekanta hade varit och tittat på en häst 2 gånger, när de sedan hade köpt den visade sig att... 2
Svar
25
· Visningar
4 410
Senast: Jossantt
·
J
Hästmänniskan Jag undrar hur många utav er bukefalos ungdomar som jobbar för att ha råd med att ha era hästar? Jag ska nämligen söka jobb, och kommer... 2
Svar
34
· Visningar
2 413
Senast: julia-bz
·
Gnägg Her er jeg og min 5-årige P.R.E. hingst Infante
Svar
0
· Visningar
104
Senast: Irene A