Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Nu är det sommar här nere, mer än 25 grader, alltså omöjligt att rida med nåt mer än ett linne eller kanske en t-shirt. Problemet är ju...
Hästmänniskan
Jag hade hemsk foglossning som gravid och nu när jag börjat med hästar igen så känner jag av den när jag rider, fast min yngsta son är...
Hästmänniskan
Vi har en container just nu men jag börjar verkligen tröttna på gubben som äger den.
Han har en egen lastbil och har köpt in några små...
Hästmänniskan
Hej. Har köpt mig ett kallblod som jag tänkte ha på lösdrift nästa vinter. Tänkte bara om nån kunde lägga in lite bilder på bra och fina...
Hästmänniskan
Hej!
Jag undrar hur länge och långt man får åka utan strö i transporten. Har alltid strö ändå men är bara nyfiken....
Sedan undrar jag...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Kropp & Själ Nu är ju detta ingen kompressionslindning, men då avslutar man med tubgas. Utan strumpa/tubgas är det väldigt svårt att få det att sitta...
Ekonomi & Juridik Hej, jag undrar vad man bör tänka på vid köp av häst som endast har pass från annat eu-land? På ett språk man ej förstår. Hästen finns i...