Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Söta Nilah i badet med rattmuff på näsan!
Svar
0
· Visningar
169
Senast: fijja
·
Svar
0
· Visningar
99
Senast: ajax85
·
Svar
0
· Visningar
219
Senast: ajax85
·
Gnägg Nilah i sin rattmuff :-P
Svar
0
· Visningar
124
Senast: fijja
·
S
Hästmänniskan Hallå alla som vet allt :banana: har en fråga om man måste ha gata mellan två hagar? Har min häst inhyrd och nu ska "gatan" tas bort... 2
Svar
25
· Visningar
2 684
Senast: Jen80
·
Hästmänniskan Hur länge måste ni vara i stallet när ni har stalltjänst? Då menar jag främst ex ridskolor och liknande där det sker "öppen...
Svar
13
· Visningar
2 090
Senast: miss_strandberg
·
A
Hästmänniskan det har funnits en massa stallritningstrådar uppe här på buke, men de flesta stall som sätts upp är ganska små. Så nu ni som har ett...
Svar
0
· Visningar
3 044
Senast: Annna_91
·
Hästmänniskan Behöver man nått särskilt typ tillstånd eller något för att börja sälja foder:confused:
Svar
18
· Visningar
4 409
Senast: elle12
·
Hästmänniskan flummig överskrift... men hur mkt ansvar har man som hästägare för att medryttaren är i livet :angel: jag skulle tex inte vilja...
Svar
5
· Visningar
970
Senast: Zqathan
·
8
Hästmänniskan Ser jag för stor ut för min häst? Hon är ett varmblod på 165 cm,och är en liten stor häst. Och jag är 167 cm... 2
Svar
37
· Visningar
3 433
Senast: jezzibell
·
Svar
0
· Visningar
138
Senast: sky_fly
·
Gnägg Dressyr målad av mej 30/4 07
Svar
0
· Visningar
117
Senast: NoExit
·
K
Hästmänniskan Hej! Håller på att fixa med nya hagar till pållarna. Vilken elstyrka har ni i trådarna (det finns ju olika ohm-styrka), vilken bredd har...
Svar
7
· Visningar
1 064
Senast: ekedal
·
A
Hästmänniskan Då min andra liknande tråd inte verkar få mer svar gör jag en ny... Vad har du för försäkring på din korsning? Vad är det för raser? Är...
Svar
10
· Visningar
1 158
Senast: LaMaya
·
Hästmänniskan Hur gör jag med hästarna (avel) när jag skall deklarera? Vi har jordbruksfastighet OCH enskild firma. Hästarna är inköpta 3...
Svar
6
· Visningar
1 071
Senast: Anemonia
·
Hästmänniskan På vår gård har vi hagar med naturbeten, dvs att vi inte får gödsla elle plöja etc. Men några av hagarna har väldigt dåligt bete. Kan...
Svar
4
· Visningar
979
Senast: Masse
·
Svar
0
· Visningar
134
Senast: Toppur
·
Hästmänniskan ..pratade med min mamma igår... Hon o alla andra i min familj har alltid varit emot att jag haft häst, tyckt att det varit för dyrt osv...
Svar
10
· Visningar
1 577
Senast: zillax89
·
D
Hästmänniskan är det någon som vet vad man ska satsa på?något som ger bra med pengar:smirk: har egen gård.inga pengar då ingen vill köpa häst.hur...
Svar
14
· Visningar
1 798
Senast: Immer
·
C
Hästmänniskan Vi har i klubben många som jobbar med hästar yrkesmässigt på olika sätt, om de kan tänka sig att sponsa med detta som pris vid tävling...
Svar
8
· Visningar
1 223
Senast: Malinigbg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka