Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Hej!
Jag är en 15-årig tjej som har haft egen häst i snart ett år. Jag har ridit sedan jag var 2. Mina föräldrar kunde inget om hästar...
Hästmänniskan
Jag är gammal medlem här på Bukefalos, men eftersom jag inte vill att detta ska komma ut till folk jag känner som jag vet springer runt...
Hästmänniskan
Ja nu blir jag snart TOKIG!
Jag har 1 st hingst, 1 st valack och 2 st ston. Hingsten kom förra veckan i torsdags och som ni säkert kan...
Hästmänniskan
En massa frågor. FÅR man hyra ut boxplatser "privat" utan att "registrera" detta eller ha ngt speciellt tillstånd? Hur många platser får...
Hästmänniskan
Hej, jag er er norsk tjej som har förvillat meg inn på Bukefalos. Att lesa svenska går bra men jag er 'litt' osäcker på den skriftliga...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...