Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

C
Hästmänniskan Snart dags för provridning och jag har redan ställt en massa frågor ang hästen till ägaren. Det har varit frågor om tidigare skada...
Svar
3
· Visningar
1 437
Senast: Snowball
·
Hästmänniskan funderar på att köpa gammal gård och bygga hästboxar i. hur strikt är det med takhöjd när det gäller enstaka bjälkar? befintliga sådana...
Svar
4
· Visningar
1 549
Senast: millan71
·
Hästmänniskan Hur har ni gjort med försäkringsfrågan när ni lånat/lånat ut häst på foder? Om man ser att häst och ryttare inte passar ihop efter...
Svar
11
· Visningar
1 687
Senast: Ela
·
Hästmänniskan Jag har nyss fått ett erbjudande om att flytta och jobba i stall en bit härifrån. Har bara hört bra saker om stället, och dessutom får...
Svar
19
· Visningar
1 472
Senast: Riley
·
Hästmänniskan Jo, det är så här: Jag har lämnat ut min häst på foder en tid och i kontraktet som vi skrev fodervärden och jag, så står det tydligt att...
Svar
15
· Visningar
1 389
Senast: Boj
·
S
Hästmänniskan Japp, nu frågar jag er! Vad har ni utbildat er till efteråt? Vad har ni för jobb?? Har hört att det ska vara lite si o så med den...
Svar
3
· Visningar
856
Senast: sandy_
·
T
Hästmänniskan Hästen blev vaccinerad ca 1 månad innan hon åkte till fodervärden och i sommar är det alltså dags igen. Är det jag eller fodervärden som...
Svar
17
· Visningar
2 533
Senast: Stopek
·
Gnägg Min nykastrerade åring, Shiloh! + min dotter Karolina.
Svar
0
· Visningar
202
Senast: Fahlis
·
Gnägg Min älskade islandshäst Tvistur
Svar
0
· Visningar
172
Senast: Caotica
·
Gnägg Shiloh och mamma Susanna våren-06.
Svar
0
· Visningar
102
Senast: Fahlis
·
B
Hästmänniskan Är det någon klubb som har sponsrade ridskolehästar här? Vad får sponsorn? Vad får hästen? eller går pengarna till klubbens...
Svar
15
· Visningar
1 470
Senast: roadkilled
·
S
Hästmänniskan Undrar vad det var som fick er att bestämma sig för just er häst när ni köpte den?! Bestämde ni er på en gång när ni såg den eller... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 814
Senast: eldhroka
·
B
Hästmänniskan Hej! Har en meniskskada som jag nämnt i en tidigare tråd. Det känns lite som om att eftersom jag vet att den ändå måste opereras för...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: nilla_82
·
P
Hästmänniskan :crazy: Ska försöka förklara lite nu och jag hoppas att det är någon som har ett bra svar =) Det är så att jag har eget stall med...
Svar
5
· Visningar
1 043
Senast: Camomill_
·
B
Hästmänniskan hejhej :) nu är jag mitt uppe i & välja sommarbete. fick ett jättebra förslag på ett fint ställe i stora hagar & nära till... 2
Svar
29
· Visningar
3 122
Senast: blohme
·
Svar
0
· Visningar
115
Senast: Berin
·
Gnägg En svart handgjord keramikhäst av Lena Andersson.
Svar
0
· Visningar
108
Senast: goerleena95
·
A
Hästmänniskan Denna tråd riktar sig till er som har inackoderingar som företagsverksamhet, när vi väl hittat vår drömgård vill jag start mindre...
Svar
6
· Visningar
1 426
Senast: angel76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka