Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

S
Hästmänniskan är det nån som kan ge min råd?? jag fundera på att köpa en cheval liberte 2004 XL -05 för ca 40.000:banana: har en stor häst har...
Svar
13
· Visningar
14 792
Senast: Hedwig02
·
Hästmänniskan Syrran funderar på att ta ett sabbatshalvår o jobba lite utomlands men det är lite svårt att hitta... Därör skulle jag/hon behöva lite...
Svar
2
· Visningar
846
Senast: Peak
·
Svar
0
· Visningar
136
Senast: Josefiine
·
Hästmänniskan Har spån i två av boxarna och nu har det blivit väldigt dammigt. Inte så trevligt för vare sig hästar eller människor. Någon som har...
Svar
9
· Visningar
1 599
S
Hästmänniskan någon som kan komma på någon bra övning i galopp för någon som är lite osäker i galoppen ?(ryttaren alltså)
Svar
7
· Visningar
870
Senast: Annna_91
·
J
Hästmänniskan Hej Vet inte var jag ska sätta denna men prövar här. Har ni kolsvart eller en liten lampa tänd hos hästarna om natten? Vi har en... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 085
Senast: Essepesse
·
M
Hästmänniskan Suttit och läst ganska många trådar i detta forum. Som jag har förstått det så är det så att när någon frågar ngt här så vill de ha... 2 3
Svar
50
· Visningar
5 633
Senast: Hedwig02
·
S
Hästmänniskan vet någon hur lång tid det tar att "få" respektive samt vad det kostar?
Svar
4
· Visningar
1 847
Senast: boccia
·
R
Hästmänniskan Jag har nyligen köpt en liten hästgård med 2 ha åkermark och 1 ha betesmark. Kommer att ha 3 stycken hästar i storleken "liten häst" som...
Svar
4
· Visningar
4 918
M
Hästmänniskan Är de någon som har ett sådant stall, eller har erfarenhet av de? De jag undrar är: Priset?! Ungefär hur länge de tog för just...
Svar
6
· Visningar
1 914
E
Hästmänniskan Satt och funderade och blev nyfiken på om priserna skiljer sig mycket från ridskola till ridskola. vårterminen 07 kostar för mig 2280...
Svar
14
· Visningar
2 069
Senast: fancyfree
·
Hästmänniskan Jag måste fråga för jga har diskuterat med en bekant och vi är inte överrens. OM följande står i kontraktet hur ska man tolka det...
Svar
8
· Visningar
1 525
Senast: Catthhh
·
Hästmänniskan Ja, hur slappnar man egentligen av?! Är jätte spänd ungefär överallt vid ridning; axlarna, händerna, mellangärdet, ryggen etcetc...
Svar
6
· Visningar
1 038
Senast: Rikkan
·
B
Hästmänniskan Om man inte har skaffat hästpass än, vad kan hända? Är det straff-avgift på att man inte skaffat något? Veterinärerna vill ju ändå...
Svar
8
· Visningar
1 080
Senast: Piggelurven
·
Hästmänniskan jag har en häst hemma som jag köpte med en gaffelbandsskada. jag försäkrade honom med skadan och fick ju då reservationer för senskador...
Svar
2
· Visningar
785
Senast: Boj
·
T
Hästmänniskan - Jag undrar hur paddock man ska ha hemma?Vi har stor hage vi ska bygga den i och behöver tips och råd nu!? 2
Svar
22
· Visningar
2 466
Senast: TyrolensHaflinger
·
Hästmänniskan En liten fråga.. En kompis lånade ut sin häst på foder till en annan kompis i 3 månader, avtalet var muntligt (eftersom de var vänner)...
Svar
4
· Visningar
1 190
B
Hästmänniskan Hur göra alla som har värdefulla hästar ute i hagarna? Tar de in de på nätterna och har koll på de på dagarna eller låter de dem bara... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 719
Senast: paljett
·
M
Hästmänniskan Tänkte bara kolla vad forumet tycker :angel: . Lite långt men jag hoppas ni orkar. Min väninna lämnar en häst till ett...
Svar
7
· Visningar
1 361
Senast: malva01
·
N
Hästmänniskan Funderar på att bygga ett vindskydd till min häst och henne kompis i sommar, eller det blir väl mer solskydd kanske... Då de dumma...
Svar
13
· Visningar
16 303
Senast: Beemergirl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka