Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Syrran funderar på att ta ett sabbatshalvår o jobba lite utomlands men det är lite svårt att hitta... Därör skulle jag/hon behöva lite...
Hästmänniskan
Jag har nyligen köpt en liten hästgård med 2 ha åkermark och 1 ha betesmark. Kommer att ha 3 stycken hästar i storleken "liten häst" som...
Hästmänniskan
jag har en häst hemma som jag köpte med en gaffelbandsskada. jag försäkrade honom med skadan och fick ju då reservationer för senskador...
Hästmänniskan
En liten fråga..
En kompis lånade ut sin häst på foder till en annan kompis i 3 månader, avtalet var muntligt (eftersom de var vänner)...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Kläder & Bli fin Jag ska kika runt lite och se om det finns några enklare (läs: latare) alternativ än att handla utanför EU. Drömmen hade varit att kunna...
Hundavel & Ras Jag kan bara svara på utifrån hur jag själv tänkt (eftersom jag då har två blandraser och en renrasig, och kollar på annonser både för...