Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Vilken försäkring träder in ifall mina hästar förstör något i stallet där de är inackorderade? Ex river ner en vägg.
Svar
8
· Visningar
2 135
Anläggning Alla har vi våra drömgårdar .. är lite nyfiken på hur era drömgårdar ser ut. Dels för att få tips och idéer osv! Har själv suttit och...
Svar
16
· Visningar
9 051
Senast: Vica
·
Anläggning finns det några regler för hur stor vinterhage ska vara åt tre hästar? hästarna går in på natten.
2
Svar
39
· Visningar
6 927
Anläggning Stallet kommer få två nya hyresgäster i form av två unga spanjorer. I och med att det inte finns något krav på karantän inom EU (stämmer...
Svar
7
· Visningar
1 613
Senast: phie
·
K
Anläggning :crazy:Har ett Revir elagregat som hela tiden blinkat grönt. Nu har det helt plötsligt börja blinka rött, vad kan det betyda? Någon som...
Svar
9
· Visningar
5 447
Senast: knutbyarn
·
N
Anläggning Jag hyr ett stall som jag är mycket nöjd med förutom det att det inte finns någon höförvaring. Vi köper hö ev en bonde som bor bara...
Svar
9
· Visningar
1 429
Senast: Masse
·
Anläggning Ska framledesvis bygga utegångsstall för 6 hästar. Har en del egna idéer och en del kunskap men vill gärna ha input och råd om regler...
Svar
7
· Visningar
2 236
Senast: ptr
·
Anläggning Hej allihopa, nu har jag övertalat pappa att bygga ett vindskydd som är bra nog för att ha mina hästar ute dygnet runt vintertid...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 695
Senast: Johanna_s
·
Anläggning Är det någon som har erfarenhet av att bryta ny hagmark? Vilka tillstånd behöver man och var söker man dem? Har stora partier skog i...
Svar
6
· Visningar
1 391
Senast: kopia
·
Anläggning Vi har äntligen fått BYGGLOV för stall på vår tomt! Hurra Hurra Hurra! Aldrig mera kollektivstall...
Svar
8
· Visningar
1 241
Senast: NataliTM
·
Anläggning Min tur att lägga upp ritningar och ställa tusen frågor :D Det är fritt fram att förkasta eller komma med andra förslag om precis allt...
Svar
7
· Visningar
3 050
Senast: __Stilett__
·
Anläggning Tänkte att vi kanske kunde samla våra bästa vintertips i den här tråden! Själv står jag inför att bygga en hemgjord "thermobar" till...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
16 406
Senast: Ljulius
·
J
Anläggning står i valet och kvalet ang taket på vår blivande ligghall. Vad rekomenderar ni för typ av tak?
Svar
17
· Visningar
5 096
Senast: Cyllene
·
Anläggning Någon som har testat en sådan? Ser smidiga ut, men är dom prisvärda?
2 3 4
Svar
74
· Visningar
12 147
Anläggning Jag har köpt en utebox att använda till lösdrift. Men vad 17 ska jag ha för underlag ? Detta är en box som troligtvis ej kommer att...
Svar
14
· Visningar
1 632
Senast: krullidutt
·
L
Anläggning Kollat runt lite om hur en del byggt sina lösdrift, men nån tyckte att till 3 hästar är 100kvm lagom? Då jag ska bygga till 2 hästar...
Svar
15
· Visningar
1 790
Senast: krullidutt
·
Anläggning Håller på att göra iordning stallbacken hemma och har grundat backen ner till stallet och själva planen utanför med bärlager 0-45. Det...
Svar
10
· Visningar
1 824
Senast: cutty
·
Anläggning Hej alla kära bukefalister!! Jag och sambon är i plan att flytta till ny gård som kommer delas med min pappa och hans sambo. Mao ett...
2
Svar
28
· Visningar
5 441
Senast: Buck
·
Anläggning Hur lång tid har det tagit för er som ansökt om bygglov och förprövning tills ni har kunnat börja bygga. :) Har ansökt om bygglov idag...
Svar
8
· Visningar
1 325
Senast: cowgirl81
·
Anläggning Om du bygger nytt stall så får du inte bygga spiltor där hästen ska stå installad i dom. Däremot får du bygga och ha spiltor i...
Svar
5
· Visningar
1 238
Senast: -moa-
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp