Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Har sålt en fd 5-årig galoppör. Köptes obesedd, men med 14 dagars öppet köp. Allt ok efter provtiden förutom att sadeln jag skickat med...
Hästmänniskan
Jag har fått en liten ridelev, en tjej på 9 år. Hon rider en gång i veckan på egen häst.
Vi tränar dressyr på lättklass-nivå. Meningen...
Hästmänniskan
jag funderar på att skaffa mig en foderpålle.. :D men jag vet inte om jag har råd riktigt.. vad kostar strö och foder ungefär per månad...
Hästmänniskan
Varför är hästtransporter så himla dyra? En 86:a för 25.000kr. Mycket pengar tycker jag för ett så pass gammalt släp. Har letat nu ett...
Hundavel & Ras Jaa 😍 bara problem med storleken i min lilla bil 😅 och sen är jag lite nojig efter att ha haft min valp, jag tänkte många gånger "tur...