Tjuvridning

Hade detta varit en litterär sammankomst så vet jag i alla fall minst en person som på grund av sina bristande litterära kunskaper (stavning och grammatik) inte hade haft något i den att göra....... ;) :smirk:

Kan tillägga att om jag kom på någon med att tjuvrida min häst då skulle jag kölhala vederbörande...... :mad: :devil:

/Carina :bump: :bump: :banana: :banana:
 
Bra tips det där med kölhalning :cool:!

Ska träffa ung :devil: :devil: och deras morsor i kväll och då vet jag vad jag ska ha i beredskap till dom :mad: :)

Ung :devil: :devil: nekar fortfarande...
 
Morsorna hävdade att jag var en vidrig människa som ljög om deras barn!!

Det gick inte ens att få dom att reflektera över att det kunde vara livsfarligt för deras barn att sitta på en främmande ponny utan hjälm i en stenig hage :devil: för jag var som sagt en hemsk människa som ljög om deras barn för dom kände minsann sina barn som aldrig skulle ljuga för dom etc etc = smörja man hört 1000 gånger!

Men dom fick fortfarande ingen stallplats hos oss!
 
Se till att alltid ha med dig en kamera så att du kan fixa bevis mot ung :devil:........ annars går det alltid att hota med spetsning på tvenne eller fler pålar...(hittat på en bödelstaxa från 1536 eeeh.. eller var 1636).... :devil: :devil: :D

/Carina :bump: :bump: :banana: :banana:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ägt henne i tre år. vi rider ut ca 4 ggr i veckan. Jag rider alltid ut själv, då jag inte har någon att rida ut med, samt att...
2
Svar
32
· Visningar
2 053
Senast: Sel
·
Hästmänniskan Hej! Vi som vet om att vi har bortskämda hästar; HUR bortskämd är din häst? Tanken slog mig nu på morgonen när jag skulle ta ut...
Svar
0
· Visningar
485
Senast: Funderarn
·
Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
1 992
Senast: BornAgain
·
Hästmänniskan Jag miste min häst akut för 2 mån sen. Världens snällaste, finaste och gulligaste kompis sedan 10 år tillbaka.Så älskad.Så saknad.❤️...
Svar
9
· Visningar
622
Senast: yamyam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp