Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
157
Senast: 0iliT
·
Hästmänniskan Startar tråden för att få lite svar som jag kan visa min sambo. Han är av tankarna, unga djur är enklare för att man kan forma dem... 2
Svar
28
· Visningar
3 402
Senast: Kilauea
·
Anläggning Har bara en liten fråga om betalning På hyres pappret jag skrev på står det (Tar ett exempel med pengar bara) Kronor _1000_ per månad...
Svar
8
· Visningar
925
Senast: Mimmi
·
Ekonomi & Juridik Någon som är lite insatt i hästaffärer som kan hjälpa mig? Sålde i januari min häst med en godkänd gårdsbesiktening. Blev idag uppringd... 6 7 8
Svar
155
· Visningar
39 108
Senast: mackan
·
Hästmänniskan vet inte om jag skulle lägga tråden här eller under ridning. moderator får gärna flytta tråden om det är så jag har ett litet problem...
Svar
10
· Visningar
1 286
Ekonomi & Juridik Jag har tappat bort min holländares holländska pass. Vad gör jag? Finns det alternativ? Många tack på förhand.
Svar
2
· Visningar
689
Senast: No1
·
Gnägg Här skapar jag en sida för er som vill visa/berätta om era häst/hästar som ni har räddat och erat arbete med hästen. Ser gjärna före...
Svar
8
· Visningar
2 484
Hästmänniskan Känner att jag måste få lite input i något som jag upptäckt idag. Ett stall i byn där jag bor har släppt fyra av sina hästar på bete i...
Svar
17
· Visningar
4 178
Senast: Cornelia
·
Ekonomi & Juridik Från och med 1 juli i år ändras Arbetsmiljölagen så att sanktionsavgifter upp till en miljon kronor kan delas ut oavsett om lagen...
Svar
2
· Visningar
1 341
Senast: Bowman
·
Gnägg Hej alla bukare! Under en lång tid har min pappa och jag pratat om att skaffa häst. Ett stort steg i mitt liv men nu är det liksom...
Svar
6
· Visningar
1 754
Senast: ufot
·
Hästmänniskan Av ren nyfikenhet, hur gör de på er ridskola när de har en viktgräns på hästar/ponnier? Låt säga att det är 90 kg som maxvikt på en... 2 3
Svar
55
· Visningar
7 176
Senast: lil-sis
·
Ekonomi & Juridik Jag har plöjt igenom massor av medryttartrådar men väljer att posta en egen ändå.. Jag har blivit erbjuden att bli medryttare på en... 2 3
Svar
59
· Visningar
5 694
Senast: Speedway
·
Hästmänniskan Hejsan! Jag är på jakt efter en bra kamera och ett bra objektiv till både rörelsebilder, porträtt och liknande. Har hört att Canon's eos... 2
Svar
20
· Visningar
2 335
Senast: Vingra
·
Gnägg Hej! Jag driver en hästblogg. Enligt mig själv skriver jag rätt bra, men idéerna om vad jag ska skriva tar rätt fort slut. Vad tycker ni...
Svar
8
· Visningar
3 356
Senast: purity_666
·
Gnägg Har det hänt nått med horse1 hemsida? Kommer inte in :(
Svar
4
· Visningar
805
Senast: kattan1974
·
Anläggning Jag har inget gjutet golv i min lösdrift, utan hästarna står direkt på marken. Det är ett lager sten överst, sedan matjord. Nu...
Svar
18
· Visningar
7 790
Senast: Elin_B
·
Hästmänniskan Jag har efter månader av letande (gäller Foderhäst) äntligen hittat två som skulle passa där både jag och hästen troligtvis om inget...
Svar
17
· Visningar
1 746
Hästmänniskan Hej på er! Jag lever med överrörliga leder som gör att jag inte kan rida längre. Mina höftleder trivs inte med att sitta på en häst. Har...
Svar
7
· Visningar
1 474
Gnägg Nu är det två veckor sedan min bästa vän fick somna in. Några av er kanske har följt vår kamp med hennes ben och hovar, tillslut så blev...
Svar
6
· Visningar
1 000
Gnägg avtryck efter Lewa
Svar
0
· Visningar
129
Senast: Lill76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser