Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Efter lite eftersökningar på internet behöver jag få hjälp att bringa klarhet i bör/skall registrera min importerade ponny i Sverige...
Hästmänniskan
Ska börja ta privatlektioner till höstterminen är det tänkt,men hur ofta/sällan rider ni privatlektioner? Jag hade helst velat rida en...
Hästmänniskan
Hej! Vet inte om tråden ligger rätt. Har letat medryttarhäst i snart ett år och har tröttnat på att leta nu. Kollat på hästnet, blocket...
Ekonomi & Juridik
Hej. Hoppas att kloka Bukare kan komma med bra råd.
Sålde våran 2-åring i feb.på avbetalning, allt var lugnt fram tills för någon dag...
Hästmänniskan Jag upplever definitivt att de är svårare att få bort från cobbarna/de med behåring. De andra tar behandlingen på ordentligt och visar...