Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hejsan, har tänkt ta reda på allt man behöver kunna nu i god tid inför sommaren då min mamma har tillåtit mig att ha sommarhäst om jag...
Svar
8
· Visningar
4 934
Senast: mell3yeah
·
Hästmänniskan hur brukar era provridningar för att hitta medryttare se ut? visar ni hästen, varför/varför inte? instruerar ni hur h*n ska rida eller...
Svar
11
· Visningar
3 497
Hästmänniskan Jag har i mitt tycke haft en helt osannolik diskussion med min ganska nyblivna sambo. Han är starkt travintresserad, familjen har... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
10 192
Senast: clusia
·
Anläggning Jag måste grusa en hage och funderar över hur man bäst och enklast skall fixa det... Den grusades i våras, men eftersom det då var...
Svar
18
· Visningar
4 188
Senast: lady_vip
·
Anläggning All spänningen ligger på jordspetten - vad kan detta bero på?
Svar
11
· Visningar
1 538
Senast: LIA
·
Anläggning Mina två ponnier går på lösdrift, vi byggde en ligghall och öppningen var en halv långsida. Min ponny gillar inte att känna sig trängd...
Svar
10
· Visningar
6 743
Senast: Masse
·
J
Hästmänniskan Kort info. Är snart 27år. ALLTID gillat hästar. Gick på ridskola från jag var 7-14år. Sen under den tiden har man alltid varit...
Svar
10
· Visningar
2 069
Senast: gicageli
·
Ekonomi & Juridik Ioch med att jag är student teckande jag "förmånligt" en extra olycksfallsförsäkring på min hemförsäkring. Jag ringde sedan upp &... 2
Svar
25
· Visningar
2 642
Senast: Imzevimz
·
Ekonomi & Juridik Scenario: Kalle kontaktar ett stall som hyr ut boxplatser. Stallet "ägs" av Olle och Frida. Kalle beslutar sig för att...
Svar
2
· Visningar
1 227
Senast: HannaZ
·
Ekonomi & Juridik Hejsan. Hoppas på något bra svar :) Råd om våran slowfeder? 4 valackar i storlekarna 145-160-165-176. och alla går i samma hage och...
Svar
1
· Visningar
1 103
Senast: Gimlan
·
Hästmänniskan Hej har problem med mitt ena ögat vilket gör att jag i nuläget inte ser något mer än rörelse. Detta skapar ju ett problem nu i början...
Svar
0
· Visningar
747
Anläggning Hur mycket har era nybyggda stall kostat. Nu menar jag inte stora stall utan för 3-4hästar. Har ni byggt helt själva eller byggsatser...
Svar
10
· Visningar
3 112
Senast: Centaur
·
Svar
0
· Visningar
110
Senast: Sandrooow
·
B
Ekonomi & Juridik hej! nu behöver jag lite hjälp här, köpte en häst förr förra hösten av en galopptränare, hästen var en 2årig hingst och jättetrevlig... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
15 766
Senast: Sammet
·
E
Hästmänniskan Hejsan! Jag ska nu köpa häst, men jag har ingen stallplats änsålänge. Jag bor ute på landet, och här finns ett enda stall som jag kan... 2
Svar
22
· Visningar
4 002
A
Hästmänniskan Jag söker någon som jobbat i frankrike med hästar och som kan dela med sig av sina erfarenheter därifrån. Jag är en tjej som funderar på...
Svar
5
· Visningar
1 821
Senast: Lucky
·
Anläggning Hej hej Finns det någon som känner till något man kan använda till sin fyrhjuling för kortare transporter av hösilagebalar? Tänker...
Svar
14
· Visningar
7 666
Hästmänniskan Hur trivs ni med ert val att bli djurskyddsinspektör? Vad är era arbetsuppgifter och hur kan en dag se ut? Hur såg utbildningen ut...
Svar
4
· Visningar
3 864
Senast: Marty
·
M
Hästmänniskan Ja jag är en dålig medryttare. En av dom som ofta ställer in när jag sagt att jag ska rida. En sån som i perioder inte orkar med. Men... 2
Svar
36
· Visningar
5 827
Senast: emlem
·
Hästmänniskan Har en 17-årig valack som har en gedigen skadehistorik bakom sig och som nu precis är behandlad för en inflammation i ena hasen... 2
Svar
33
· Visningar
3 475
Senast: Filura
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna