Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag vill helst ha en dressyr häst med lätta, luftiga steg och som är lätt i kroppen. Det ska vara en arbetsvillig vän med stabilt psyke...
Ekonomi & Juridik
Funderade på en ska när jag gick hem från stallet idag.
Om man läser djurskyddslagaran (eller var det nu står) måste det finnas en...
Ekonomi & Juridik
Är folk intresserade av att kunna hyra in hjälp om sådan finnes? Det är säkert olika från delar av landet, men generellt, vore det inte...
Ekonomi & Juridik
Jag vet ju att om man måste avliva en häst pga olycka/sjukdom så måste en vet skriva ett brev om varför (hjärnsläpp och kommer inte på...
Hästmänniskan
Jag har läst och läst och läst på jordbruksverkets hemsida och på min rasförenings hemsida men det står ju bara kopierat från varandra...
Hundavel & Ras Jag slänger ändå in corgiraserna som bubblare. De fäller, men i tussar som är lätt att städa snarare än små stickiga hår som fastnar i...