Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

W
Hästmänniskan Är det någon som kan ge tips om hur jag ska få till det med elen i trådarna? Eller rättare sagt...hur ska jag få till det så att... 5 6 7
Svar
125
· Visningar
15 716
Senast: Spirit
·
Ekonomi & Juridik Jag var helt inne på att byta till en försäkringsbolag då en släkting varnade mig för det. Alla bolag har ju skitsnack såklart, och... 2
Svar
34
· Visningar
4 358
Senast: Amk
·
Hästmänniskan Ja, som rubriken lyder. Vad är rimligt att betala i stallhyra. Jag hyr eget stall till mina två hästar, där finns egentligen plats...
Svar
13
· Visningar
1 611
Senast: Fredrikan
·
Hästmänniskan Om tråden ligger fel, får moderatorn gärna flytta på tråden. Står lite handfallen. Köpt en ponny på aktion idag, när jag fick passet...
Svar
18
· Visningar
2 855
Senast: Mixess
·
D
Gnägg Nu vill jag se bilder på era korsnings hästar :D Jag är grymmt förälskad i just korsningar av alla dess möjliga slag :) Visst är jag...
Svar
4
· Visningar
1 595
Senast: dannii
·
T
Ekonomi & Juridik Till hösten 2012 kommer jag att ha mitt egna stall färdigrenoverat och har tänkt hyra ut några platser. Gården ligger beläget i norra...
Svar
7
· Visningar
3 346
Senast: Sam
·
Hästmänniskan Hej! Jag skulle bara kolla om någon här vet eller har koll på om det finns möjlighet att jobba med hästar i Tokyo? Det känns inte...
Svar
6
· Visningar
2 737
Senast: iNHALE
·
Anläggning Vi bygger lösdrift, och för första gången funderar jag på att låta årets två föl gå där med sina mammor och de andra stona. Tidigare... 2
Svar
23
· Visningar
4 615
Senast: eigollet
·
E
Ekonomi & Juridik Är det rätt eller fel att betala full boxhyra under en uppsägningsmånad då hästen akut fått avlivas månaden innan? Hästen finns inte...
Svar
15
· Visningar
2 117
Anläggning Hallå alla! Vad skulle ni vilja ha i stallet(eller anläggning) där ni har er häst? (eller hemma) Vad tycker ni är viktigt? T.ex...
Svar
9
· Visningar
1 860
Senast: jein
·
Hästmänniskan Först och främst, jag hoppas att jag har placerat tråden rätt nu! Jag går första året i gymnasiet och varje dag så har vi en MT...
Svar
14
· Visningar
2 343
Senast: Sickan
·
Anläggning Är det någon som har Prestiges stallinredning och vad tycker ni i så fall om den ? Ser ju ut att vara en ordentligt gedigen inredning...
Svar
0
· Visningar
1 036
Senast: gylle
·
Hästmänniskan Har beställt hem ett back on track bälte till min rygg. Någon som har ett sånt elr provat? vad tkr ni om det? hjälper det? Köpte ett...
Svar
13
· Visningar
6 104
Senast: Jimma
·
K
Hästmänniskan Hej! Här kommer ännu en personlig penga-fråga, men jag hoppas att ni vill hjälpa mig. Jag ska köpa häst vår/sommar 2012. Jag ska köpa...
Svar
18
· Visningar
2 371
Senast: DarkInNight
·
Hästmänniskan Är det någon som handlat häst på auktion i Sverige eller utomlands (europa)? Hur fungerar det rent praktiskt? Just det här med pengar...
Svar
11
· Visningar
1 934
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Känner mig just nu ganska dyster på grund av mina ryggproblem. Det känns som om jag inte kan göra någonting utan att få rejält ont, bli...
Svar
10
· Visningar
1 758
Senast: _Amazing_
·
Ekonomi & Juridik Hur funkar det? Jag har haft galopphästar i mitt företag, det har vissa år gått ok, i år mindre bra, med skador osv. Nu känner jag att...
Svar
0
· Visningar
1 260
Senast: kisse
·
T
Ekonomi & Juridik Jag vill fodra mina hästar med hö uppblandat med halm för att de inte ska bli för tjocka. Fungerar det att använda finmaskiga hönät till...
Svar
6
· Visningar
1 529
Senast: Glimfeather
·
Svar
0
· Visningar
123
Senast: Freaky_Em
·
Hästmänniskan Hej! (Vet inte om jag har lagt in den här i rätt forum!) Jag har några frågor angående kostnader att äga häst. Är just nu bara... 2 3
Svar
41
· Visningar
9 763
Senast: pinky
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hönstråden II
  • Vilken hundras?