Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag var helt inne på att byta till en försäkringsbolag då en släkting varnade mig för det.
Alla bolag har ju skitsnack såklart, och...
Ekonomi & Juridik
Till hösten 2012 kommer jag att ha mitt egna stall färdigrenoverat och har tänkt hyra ut några platser. Gården ligger beläget i norra...
Ekonomi & Juridik
Är det rätt eller fel att betala full boxhyra under en uppsägningsmånad då hästen akut fått avlivas månaden innan?
Hästen finns inte...
Hästmänniskan
Känner mig just nu ganska dyster på grund av mina ryggproblem. Det känns som om jag inte kan göra någonting utan att få rejält ont, bli...
Ekonomi & Juridik
Hur funkar det? Jag har haft galopphästar i mitt företag, det har vissa år gått ok, i år mindre bra, med skador osv. Nu känner jag att...
Ekonomi & Juridik
Jag vill fodra mina hästar med hö uppblandat med halm för att de inte ska bli för tjocka. Fungerar det att använda finmaskiga hönät till...
Hundavel & Ras Jag slänger ändå in corgiraserna som bubblare. De fäller, men i tussar som är lätt att städa snarare än små stickiga hår som fastnar i...