Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Vad ska jag tänka på om jag skulle köpa ett föl? Är det några speciella saker som är viktiga att tänka på om man jämför med att köpa en...
Svar
3
· Visningar
1 577
Senast: KungTulle
·
S
Hästmänniskan Hur lång tid är rimlig att vänta på sin hovslagare vid tappsko resp. ny tidsbokning? Som stamkund. 2 3
Svar
58
· Visningar
4 430
Senast: imrahil
·
Hästmänniskan http://helahalsingland.se/nordanstig/gnarp/1.3652440-nagon-slappte-ut-hastarna-ur-hagen#.TgoxwPeOc2E.facebook Hela dagen har jag... 2
Svar
32
· Visningar
4 511
Senast: cactuspower
·
Ekonomi & Juridik Jag har hittat en köpare till min häst som ska sätta in en handpenning på hästen i väntan på veterinärbesiktning. De sätter in pengar...
Svar
2
· Visningar
1 095
Senast: Willja
·
B
Hästmänniskan Hejsan ! Sitter nu med en betalning för hästförskringar via Agria?! Vad mer det finns för bolag för hästförskingar. Äger 4 st...
Svar
12
· Visningar
2 063
Senast: Wacero
·
Hästmänniskan Hej! Är intresserad av ett kallblod men hon är inte så hög,endast ca 143 i manken. Kan man anse att hon är viktbärande ändå tanke på... 2
Svar
23
· Visningar
6 285
Senast: syrran
·
Anläggning När bara en vall skörd tas, måste man göra något åt återväxten senare på säsongen? Och isåfall vad och när?
Svar
2
· Visningar
1 249
Senast: gylle
·
Ekonomi & Juridik Har en fundering kring huvudförfallodagen på försäkringen, i försäkringsbrevet står det "Försäkringstid 2011-01-01 -- 2012-01-01" är det... 2
Svar
20
· Visningar
2 775
Senast: Bison
·
Anläggning Kan man göra någon form av provtagning på jorden och se om finns parasiter? Aldrig hört om men man kan ju gripa efter halmstrån ;)
Svar
7
· Visningar
1 236
L
Hästmänniskan Detta kan låta fånigt, men jag behöver ändå hjälp/Pepp vad som.. Det är en häst på ridskolan som är helt underbar enligt mig lite... 2
Svar
20
· Visningar
2 193
Senast: Lilla_Jag
·
Anläggning Frågan riktar sig både till er som tar emot hästar på bete och er som hyr in er på ett bete. Är det samma kostnad för bete när det...
Svar
6
· Visningar
1 480
Senast: bigganl
·
Anläggning Vi ska nu äntligen bygga stall här hemma i sommar. Men det är ju så mycket att tänka på! Bla om man ska ha skåp eller hyllor för sina...
Svar
16
· Visningar
3 105
Senast: FlipTheFrog
·
P
Hästmänniskan Hade egentligen tänkt köpa en isis till hösten men som det blir ibland så bara dök HAN upp. Jättefin svartskäck valack i närheten av... 2 3
Svar
45
· Visningar
6 562
Senast: Fibusen
·
Anläggning Jag startar detta forum för att få lite tips och ideer (gärna massor av bilder)för hur man skall kunna bygga sitt stall. På gården där...
Svar
2
· Visningar
1 108
Senast: zingoalla
·
Ekonomi & Juridik Hejsanhoppsan! För en månad sen var jag på Irland och köpte två jättefina pållar som kom hem förra veckan. Saken är bara den att en...
Svar
4
· Visningar
1 656
Senast: Olympus
·
Gnägg En av dom sista tävlingarna jag red innan 18 :')
Svar
0
· Visningar
106
Senast: Almonte
·
Gnägg Lycklig tid med ponnyn :heart
Svar
0
· Visningar
142
Senast: Almonte
·
Ekonomi & Juridik (Flytta tråden om den ligger fel) Ska jobba på en hästgård i Tyskland i sommar. Kommer huvudsakligen jobba som kolloledare då gården...
Svar
2
· Visningar
1 279
Senast: mammaBerg
·
Anläggning Hejsan! Jag ska snart flytta till en gård och ska då äntligen få ta hem min fina pålle :D Jag ska då ha honom och en sällskapshäst...
Svar
15
· Visningar
4 663
Hästmänniskan Samma som forut.. Rent chat om allt, speciellt vara pallar. Bild pa pallar, er sjalva, barn hundar makar/sambor, katter , diskmaskinen... 97 98 99
Svar
1 967
· Visningar
114 727
Senast: Tajger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka