Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Vad ska jag tänka på om jag skulle köpa ett föl? Är det några speciella saker som är viktiga att tänka på om man jämför med att köpa en...
Ekonomi & Juridik
Jag har hittat en köpare till min häst som ska sätta in en handpenning på hästen i väntan på veterinärbesiktning.
De sätter in pengar...
Ekonomi & Juridik
Har en fundering kring huvudförfallodagen på försäkringen, i försäkringsbrevet står det "Försäkringstid 2011-01-01 -- 2012-01-01" är det...
Ekonomi & Juridik
Hejsanhoppsan!
För en månad sen var jag på Irland och köpte två jättefina pållar som kom hem förra veckan. Saken är bara den att en...
Ekonomi & Juridik
(Flytta tråden om den ligger fel)
Ska jobba på en hästgård i Tyskland i sommar. Kommer huvudsakligen jobba som kolloledare då gården...
Hästmänniskan
Samma som forut.. Rent chat om allt, speciellt vara pallar. Bild pa pallar, er sjalva, barn hundar makar/sambor, katter , diskmaskinen...
Hästnyheter Kolla bara på Hööks kläder, dom är så små och korta i storlekarna, snacka om att skapa komplex och ätstörningar… Skulle köpa ridbyxor på...