Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Hej! Jag och en vän vill i framtiden starta eget med häst i fokus, så nu vill vi utöka våra kunskaper inom entrepenörskap och hästlära...
Ekonomi & Juridik
Jag har frågat flera av varann oberoende personer och fått samma svar (motsvarande vad min fd stallägare säger) men vill även höra här...
Ekonomi & Juridik
Jag behöver lite råd angående start av firma!
Tänkte starta upp en enskild firma, och behöver ta ett lån (under 100 000 kr). Men för...
Hästmänniskan
Nu ska jag kanske köpa en ny häst i helgen, tänkte höra lite med besiktningar och sånt. Hästen står över 40 mil från där jag bor. Vilken...
Ekonomi & Juridik
Vad ligger ordinarie stallhyran på?
Hur många pass hjälper ni till med i månaden & hur mycket får ni dra av?
Hur många hästar står i...
Hästmänniskan
Jag har precis skickat i väg min 3åring på inridning. Innan vi skickade iväg honom så tog jag hjälp utav en tjej som är väldigt duktig...
Ekonomi & Juridik
Vi håller på att fixa mark att ha hästarna på vintertid, kommer dock bara att hyra så vi kommer nog inte att kunna bygga en ordentlig...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Hundavel & Ras Jag tänker ta den här tråden i en annan riktning när det gäller renras kontra blandras, nämligen egenskaperna hos hunden. Är inte dom...