Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

T
Hästmänniskan Är det någon som har koll på detta ang förändringar på strålbenen båda fram och är de en häst att satsa på ???? Hästen ska helst...
Svar
6
· Visningar
1 812
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Vet inte om jag kommit till rätt forum men har en fråga om utbildning. Vill hemskt gärna läsa till djurskötare i Stockholmsområdet. Har...
Svar
4
· Visningar
2 597
Senast: Santoxen
·
Hästmänniskan Ja, hur mycket är drömmar värda egentligen? Jag har en dröm i form av att få ha en topptävlingshäst, att få framförallt träna med... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
7 291
Senast: Katta
·
Hästmänniskan På vägen hem till vår gård finns ett ställe som jag alltid kikat på. Vi själva har haft vår gård ca 6 år. Fick nu se på Hemnet att...
Svar
6
· Visningar
2 810
Senast: Mia_R
·
Anläggning Vad jag förstått så är det lag på att ha en sjukbox att tillgå om hästen skulle behöva stå i den i samband med sjukdom/skada. Jag... 2
Svar
36
· Visningar
5 751
Senast: Boj
·
Anläggning Vi ska plantera träd i hagarna så de får en liten skogsdel och även vindskydd. Vilka träd/buskar kan man plantera i hagen? Tänkt... 2 3
Svar
47
· Visningar
11 576
Senast: Martenix
·
A
Ekonomi & Juridik Någon här som har startat ett försäljningsstall och kan ge mig råd? Vad ska man tänka på?
Svar
9
· Visningar
5 841
Senast: Ramona
·
F
Hästmänniskan Nu kanske det blir helt fel forum för detta, ber om ursäkt isåfall. Känner att jag behöver skriva av mig lite bara.. Från alldeles...
Svar
0
· Visningar
1 060
Senast: Fiachi
·
Gnägg Detta är min förre detta häst Pikant Sund. Hon är ett varmblodssto född -98 Såldes då jag flyttade till Gävle.
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Akerman
·
Ekonomi & Juridik Jag behöver mest någon utomståendes syn på det hela, för att se om det är jag som är den onda häxan eller inte.. Bakgrundsfakta: Tog...
Svar
14
· Visningar
2 412
Senast: Sammet
·
Ekonomi & Juridik Jag skall hyra ut mina hästar 2-3 dagar i veckan och undrar vad som är vanligt och hur andra brukar göra när det kommer till de här med...
Svar
17
· Visningar
1 811
Senast: Inriggare
·
M
Hästmänniskan Lilleman är min 35 år gamla Shetlandsponny. Min pappa köpte honom som föl och vi har haft honom sedan dess. Han är både inriden och... 2
Svar
39
· Visningar
5 124
Senast: GotAsecret
·
S
Ekonomi & Juridik Låt säga att detta har hänt. Du ska exvis bygga ut ert stall och anlitar hantverkare till detta. Dom har arbetsdagar från 07.00-16.00 i...
Svar
8
· Visningar
1 629
Senast: Sammet
·
Hästmänniskan Jag har nyligen flyttat min egna häst till en liten lokal ridskola. Lite hastigt och lustigt har jag hamnat i en spaningsgrupp för att...
Svar
7
· Visningar
1 507
Senast: Fiorano
·
Gnägg Min fd. häst. Pikant Sund Vist är hon vacker? :)
Svar
0
· Visningar
119
Senast: Akerman
·
S
Ekonomi & Juridik Flytta gärna tråden om jag lagt den på fel ställe! (nybörjare här) Jag kommer antagligen snart att köpa en häst som är oförsäkrad... 2
Svar
24
· Visningar
2 809
Hästmänniskan Någon mer än jag som ska söka? Anmälningen har ju inte ens öppnat än, men jag hade utvecklingssamtal med chefen idag och håller på att...
Svar
5
· Visningar
1 516
Senast: Dressyr
·
Hästmänniskan Skriver av mig här då jag har ett hjärta tyngt av sorg... Vi har travhästar som vi tävlar med. Detta innebär att det är ganska hög...
Svar
3
· Visningar
1 353
Senast: Popcorn
·
Ekonomi & Juridik Min häst är försäkrad i IF, livvärde + 100000 veterinär med 2700 i självrisk och inga ytterligare % på det. Nu höjer IF (utan vår... 2 3
Svar
45
· Visningar
5 340
Senast: -moa-
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka