Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Ponera att jag har ett inackoderingsstall med ca 10 "hyresgäster" förutom mina egna hästar. Om jag har förstått det rätt så måste jag då...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Skulle behöva lite hjälp av er.. :) Jag och min familj har beslutat att jag ska få en foderhäst/ponny.
Vad jag behöver hjälp med...
Ekonomi & Juridik
Måste man ha eget företag för att ansvara för ett inackorderingsstall som rör 7 platser (2-3 st egna) eller kan man som privatperson...
Hästmänniskan
Ska sondera terrängen för stall (Västerås) och ett stall, har ej tittat på det ännu men ska titta efter helgerna och anmäla intresse om...
Ekonomi & Juridik
Vi har bestämt oss för att köpa ett nordsvenskt sto. För att få loss pengar till att köpa henne så behöver vi sälja vårt andra sto.'...
Ekonomi & Juridik
Jag tänkte kolla om någon här har koll på hur man kan få pengar för att förbättra och utveckla en verksamhet?
Stipendier och dyligt...
Hästmänniskan
Jag är dålig på att vara ponnymamma, tror jag. Min dotter är inte alls tacksam över att jag kan lägga den där tiden som jag lade på min...
Hästmänniskan
Enligt stallägaren har det kommit en ny EU regel som säger att hon måste ha en kopia på hela hästpasset, alla sidor. Hon måste ha det på...
Hästmänniskan
Samtidigt som jag mockandes försökte få tiden att räcka till idag, slog det mig! Hur mycket lär jag mig inte, utöver hästkunskap? :idea...
Ekonomi & Juridik
Håller på att separera från min sambo och det ser ut som att jag kommer gå ur förhållandet med runt 100 tusen i skulder. :cry:
Jag...
Hundträning Vi körde ett spår ikväll på 900 m, med 2:45 h liggtid, mest torra lavar men lite skiften och väg att passera. Eftersom hon är i löpen är...